《給自己的信~你還好嗎?》

珮妍媽媽🌱
·
(修改过)
·
IPFS
·
廣東話版本同普通話版

{廣東話版本}~{普通話朋友請往下滑🙏🏻}

唔知點解好忟憎😒

唔知點解總係容易發火😡

唔知點解好渴望別人對自己溫柔🫠

唔知點解我總係對唔到人溫柔🙄

唔知點解我同感唔到他人的真實情緒🧐

唔知點解好想感受到無條件嘅愛🙄

唔知點解覺得自己嘅細路好煩😫

唔知點解唔係好想點理屋企啲嘢🫥

唔知點解覺得另一半成日都唔配合😓

唔知點解覺得生活總係太痛苦冇力🤮

🌸🌸🌸親愛的您哦🌸🌸🌸

可能係代表您太辛苦了🧡給自己的時間不夠

可能⋯⋯你冇嘗試停低去感受自己嘅感受

可能⋯⋯你對自己唔夠溫柔習慣解決問題

可能⋯⋯你習慣咗為別人的情緒負上責任

可能⋯⋯你自己先至係最需要被關心嘅人

可能⋯⋯你嘅內在小孩仍然感到受傷憤怒

可能⋯⋯你喺照顧細路時忽略咗自己需要

可能⋯⋯有啲內在感受你仍然好驚去觸碰

可能⋯⋯只代表你真係太攰喇好需要休息

可能⋯⋯各種關係上嘅身份令你透唔到氣

可能⋯⋯只係從來都冇機會做真實嘅自己

可能⋯⋯在成長中形成咗好多扭曲嘅信念

可能⋯⋯你只喺不自覺咁𠄘傳咗父母習性

可能⋯⋯你只喺需要專心咁先好好愛自己

可能⋯⋯你內心一直渴望被人寵愛同保護

可能⋯⋯童年令你恐懼嘅經歷希望被聆聽

可能⋯⋯你只係需要往內聆聽自己嘅心聲

可能⋯⋯你比任何人更需要你俾咗人嘅愛

可能⋯⋯冇絕對嘅答案你只需要感受自己

可能⋯⋯情緒只係想提醒你要先照顧自己

可能⋯⋯一切嘅發生都係嚟自於你嘅自愛

好好⋯⋯的讓自己感受深層最真實嘅自己

相信⋯⋯所有你想知道嘅答案一直等緊你

愛自己嘅定義有好多⋯⋯

乜嘢係~愛

乜嘢係~自己

乜嘢係~去愛嘅方式

乜嘢係~你呢個時候最需要嘅愛

乜嘢係~呢個時候對你最重要嘅呢

乜嘢係~令你覺得最開心/辛苦嘅呢

似乎⋯⋯最重要嘅都係走入心去認識自己

睇吓⋯⋯依家變成大人嘅自己仲有啲咩匱乏

我只係以自己嘅感受⋯⋯同你傾下偈⋯⋯

相信⋯⋯依家嘅你已經知道答案喇⋯⋯

點都好⋯⋯就俾自己休息一下义下電吧

搵個時間⋯⋯一個人好好咁呵護自己

當自己係最深愛嘅人咁去照顧、對話、氹吓

因為冇人會比你自己更加清楚你最想要啲咩

我覺得無條件咁愛自己⋯⋯比一切都值得做

無時無刻陪住自己嘅人⋯⋯永遠都係你自己

一直毫無保留咁服務你嘅⋯⋯亦一直都係你自己

你嘅每一下心跳、每一個呼吸、每一個諗法⋯

都證明咗你嘅生命、身體、心靈⋯喺度愛緊你

身心為咗成就你⋯⋯咩都願意為咗愛你而付出

你唔駛再免強自己喇

🌸寫完好鍾意自己呢篇文章🌸

🌸都係寫嚟同自己講嘅心聲🌸

🌸別心急🌸慢慢感受每刻就好🌸

🌸你就係你🌸宇宙中你係重要嘅存在🌸

🌸我需要嘅愛🌸其實一直喺心入面等緊我🌸

🌸呢排靈感如泉湧🌸心同手都停不下來訴說

🌸每次都進入咗心流狀態🌸忘我甘書寫直到滿足🌸

🌸好享受咁樣嘅自己🌸可以盡情做自己好爽


讓每個生命都自由自在的活出真我

《給自己的信~你還好嗎?》~普通話版本

不知道為什麼這麼燥動😒

不知道為什麼這麼容易發火😡

不知道為什麼好渴望別人對自己溫柔🫠

不知道為什麼總是不能對別人溫柔🙄

不知道為什麼同感不到他人的真實情緒🧐

不知道為什麼好想感受到無條件的愛🙄

不知道為什麼覺得自己的孩子好煩😫

不知道為什麼不想理會家中的事情🫥

不知道為什麼覺得另一半總是不能配合😓

不知道為什麼覺得生活總是太痛苦無力🤮

🌸🌸🌸親愛的您哦🌸🌸🌸

可能是代表您太辛苦了🧡給自己的時間不夠

可能⋯⋯你沒有嘗試停低去感受自己的感受

可能⋯⋯你對自己不夠溫柔習慣解決問題

可能⋯⋯你習慣了為別人的情緒負上責任

可能⋯⋯你自己才是最需要被關心的人

可能⋯⋯你的內在小孩仍然感到受傷憤怒

可能⋯⋯你在照顧孩子時忽略了自己需要

可能⋯⋯有些內在感受你仍然害怕去觸碰

可能⋯⋯只代表你真的太累要需要休息

可能⋯⋯各種關係上的身份令你透不過氣

可能⋯⋯只是從來沒有機會做真實的自己

可能⋯⋯在成長中形成了很多扭曲的信念

可能⋯⋯你只是不自覺的𠄘傳了父母習性

可能⋯⋯你只是需要專心的先好好愛自己

可能⋯⋯你內心一直渴望被人寵愛及保護

可能⋯⋯童年令你恐懼的經歷希望被聆聽

可能⋯⋯你只是需要往內聆聽自己的心聲

可能⋯⋯你比任何人更需要你給了人的愛

可能⋯⋯沒有絕對答案你只需去感受自己

可能⋯⋯情緒只是想提醒你要先照顧自己

可能⋯⋯一切的發生都是來自於你的自愛

好好⋯⋯的讓自己感受深層最真實的自己

相信⋯⋯所有你想知道的答案一直等待你

愛自己的定義有很多⋯⋯

什麼是~愛

什麼是~自己

什麼是~去愛的方式

什麼是~你這個時候最需要的愛

什麼是~這個時候對你最重要的呢

什麼是~令你覺得最開心/辛苦的呢

似乎⋯⋯最重要的都是走入心去認識自己

看看⋯⋯現在變成大人的自己還有什麼匱乏

我只是以自己的感受⋯⋯與你聊一聊⋯⋯

相信⋯⋯現在的你或許已經知道答案了⋯⋯

怎麼都好⋯⋯就讓自己休息一下充充電吧

找個時間⋯⋯一個人好好的呵護自己

視自己為最深愛的人般去照顧、對話、哄一下

因為沒有人會比你自己更加清楚你最想要的是什麼

我覺得無條件的去愛自己⋯⋯比一切都值得做

無時無刻陪住自己的人⋯⋯永遠都是你自己

一直毫無保留在服務你的⋯⋯亦一直都是你自己

你的每一下心跳、每一個呼吸、每一個想法⋯

都證明了你的生命、身體、心靈⋯正在愛你

身心為了成就你⋯⋯什麼都願意為了愛你而付出

你不用再免強自己了

🌸寫完好喜歡自己這篇文章🌸

🌸都是寫來對自己說的心聲🌸

🌸別心急🌸慢慢感受每刻就好🌸

🌸你就是你🌸宇宙中你是重要的存在🌸

🌸我需要的愛🌸其實一直在心入面等著我🌸

🌸最近靈感如泉湧🌸心及手都停不下來訴說🌸

🌸每次都進入了心流狀態🌸忘我的書寫直至滿足🌸

🌸好享受這樣的自己🌸可以盡情做自己很爽🌸


如果有興趣或者享受{寫一封信給自己},大家可以關聯此文發佈原創文章⋯⋯謝哦⋯⋯祝福你

CC BY-NC-ND 4.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!

logbook icon
珮妍媽媽🌱我是香港人,女兒被評為自閉症及輕中度智障。自她未足2歲確診後成為全職媽媽,學習不同的知識協助她。十年間女兒帶領我走回內在丶重新認識自己丶有意識如實覺察當下丶找回生命的意義及力量,明白每個人的存在都如寶石般珍貴及價值非凡。喜愛分享自己的生命轉化丶對自閉症及智障的看法、輔助教養模式丶瑟谷教育理念丶非暴力溝通丶內觀及療癒心靈創傷的點滴。每個人都可以幸福!放下標纖及標準💓珮妍就是珮妍,一個自身完美的生命
  • 来自作者
  • 相关推荐

🌱自辦徵文|心目中的馬特市🌱

。。。疑問文。。。

如果我消失了。。。