Zoey Lok
Zoey Lok

Zoey Lok

Dr Reborn EMSCULPT® 增肌減脂療程 V.S. New Beauty S6溶脂修形療程 夏天減肥必試?最快X日就瘦10磅!?

又就嚟到夏天,亦即係話啲背心短褲係時候要拎返出嚟,不過經過咗一個冬天嘅「進貢」,相信大家個肚腩都大咗唔少,香港地嘅天氣真係話熱就熱,真係要快趣啲減返個肚腩,仲靠成日著長袖衫、冬天衫遮住嘅話,生熱痱都真係唔出奇......


但係淨係控制飲食同做運動,減肥個速度始終唔會好快,同埋我聽過一啲營養師嘅朋友話,減脂個陣係冇得揀瘦身體邊一part先,亦即係話冇局部減肥呢一回事,除非真係去做減肥機,針對肥胖部位做機,咁先至可以重點減肚腩、減手臂拜拜肉、減patpat之類......


聽到佢咁講,我都決定的起心肝去搵減肥療程做吓,事關其實我手手腳腳都唔算太肥,但個肚腩就凸曬出嚟,搞到個人睇落又厚又大隻.......平時做cardio或者重訓,又好難淨係練肚腩位......結果係朋友介紹下,我就去咗試做Dr Reborn EMSCULPT® 增肌減脂療程!


之前我都已經聽過Emsculpt,知道專係for減脂增肌,絕對係做Gym恩物!而且朋友同我講,話Dr Reborn有得Referral,佢介紹我去試做Dr Reborn EMSCULPT® 增肌減脂療程,佢遲啲買療程都有得平......我見又唔係貴,又幫到個fd,咪去試吓囉......


我去到Dr Reborn個陣,佢地center都係行簡約路線,幾光猛同乾淨。登記完等咗10分鐘,就有個Dr Reborn嘅顧問帶我去consult room,一坐低佢就好似同我做份問卷咁樣,問咗我幾多問題,之後仲拎個個脂肪尺嚟度我肚腩嘅脂肪厚度......我都係第一次用呢種人手度嘅脂肪尺,唔知準唔準......


大約搞咗15分鐘,Dr Reborn嘅顧問就帶我去另一間房做EMSCULPT® 增肌減脂療程,佢將部機嘅機頭放係我個肚腩位,然後就開機......做緊EMSCULPT® 增肌減脂療程個感覺幾得意,有啲似係肚腩底層嘅肌肉被扯上嚟嘅感覺,然後再放鬆咁,之後個廿幾分鐘,就會feel到肚腩啲肌肉不斷被扯實再放鬆、扯實再放鬆......雖然可以話做緊EMSCULPT® 增肌減脂療程一啲都唔痛,不過一開始都覺得有少少刺激,因為之前真係未試過呢種感覺......


成個EMSCULPT® 增肌減脂療程過程大約20-30分鐘左右,差唔多夠鐘,Dr Reborn嘅治療師會會入嚟熄機,之後叫我著設衫,就會帶返我去consult room,之前個Dr Reborn顧問就係房到等緊我......


本身預咗係朋友介紹,所以諗住都唔會太hard sell,或者都唔會sell得太過份,但我發現我真係太年輕了......Dr Reborn個顧問係我一坐低就同我講咗一大堆Peak hour/non-Peak hour嘅野,我都聽到一舊雲咁......我淨係不斷應佢:「我唔想買住喎......」但係Dr Reborn嘅顧問繼續向我sell EMSCULPT® 增肌減脂療程,話而家做緊幾錢,Peak hour就貴啲,non-Peak hour就可以平啲......印象中Dr Reborn EMSCULPT® 增肌減脂療程平極都要幾萬蚊4次,仲話要係2個星期內做曬......


我越聽就越覺得唔對路,幾萬蚊嘅EMSCULPT® 增肌減脂療程要係2個星期內做曬不特止,仲要分咩Peak hour/non-Peak hour……聽落已經覺得有好多限制,萬一簽單買咗嘅話,真係好驚自己會中伏......


估唔到Dr Reborn嘅顧問最後出埋「殺手鐧」......佢話而家唔full pay買唔緊要,可以先比住按金先,當係hold起個plan,咁樣遲吓返嚟Dr Reborn就可以用舊價錢繼續做EMSCULPT® 增肌減脂療程,因為啲優惠可能會轉......


一路聽Dr Reborn個顧問講,我就知道,呢$500所謂按金真係唔比唔得,比咗就走得,唔比嘅話,真係唔知要坐多幾多粒鐘先至走到......於是我都係乖乖地拎咗$500 cash出嚟,叫做簽咗張單......咁就冇咗$500……當係「破財擋災」......


呢一次係Dr Reborn試做EMSCULPT® 增肌減脂療程嘅體驗認真麻麻,就算係有fd介紹,我都唔會再去做第2次!


事後我將今次去Dr Reborn試做EMSCULPT® 增肌減脂療程嘅體驗,分享咗比另一個fd知,佢聽完之後,就話佢知道有間美容院真心唔hard sell,佢senfd咗條link比我,叫我登記試吓,而且佢都冇任何Referral優惠拎到,佢話真係純粹覺得呢間美容院幾好同幾Work,所以先叫我去試試......


我打開條link,發現係New Beauty嘅S6溶脂修形療程試做,重點仲要係free trial,聲稱$1都唔洗比......諗多兩諗,我就登記咗New Beauty S6溶脂修形療程嚟試吓......


去到New Beauty分店,我覺得佢地同Dr Reborn都係行差唔多嘅路線,同樣都係去到登記完,坐低等多5分鐘,就有個顧問嚟帶我去做consultation……入到房,New Beauty個顧問就幫我做inbody,比起Dr Reborn就咁用脂肪尺,真係可以睇多好多野,脂肪率、肌肉率、BMI、基礎代謝等等,全部都有得睇!


之後New Beauty個顧問仲會根據inbody個Report,建議我做啲咩療程,佢話我身體水腫比較嚴重,所以S6溶脂修形療程都幾適合我,可以在短時間內幫我去水腫~然後佢就帶我去另一間房,做S6溶脂修形療程。


做緊S6溶脂修形療程個陣其實都幾舒服,一啲都唔痛,儀器頭貼住個肚,有少少暖暖地咁,大約做咗20分鐘,New Beauty嘅治療師就會拆咗啲機,轉另一部機去按摩吓個肚,New Beauty嘅治療師話咁樣可以促進新陳代謝,啲水腫會去得快啲~


做完就會返去consult room,之前個位New Beauty顧問就已經係到,佢係我坐底之後,會問吓我頭先做S6溶脂修形療程個陣有咩感覺,仲同我影幾相做返對比,我都覺個肚腩好似平咗,當然就冇話即係消失咗啦,但個肚腩真係細咗!


係New Beauty做S6溶脂修形療程個體驗真係好過Dr Reborn好多,New Beauty真係唔hard sell,就算最後我冇買到任何療程、簽到任何單,New Beauty嘅顧問都冇chur過我,仲同我講咗好多點樣keep fit嘅知識添!所以如果真係要join減肥療程嘅話,我一定會再去New Beauty!


如果你都想試做New Beauty S6溶脂修形療程,可以click入下面條link登記,都係我個fd send比我個條link嚟,我都冇收廣告錢/Referral優惠架,真心覺得New Beauty正,值得更多人認識!

免費體驗:New Beauty S6 溶脂修形療程

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论