IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

IF夜信( 사랑하다 밤편지 )KW49

自從九年幾前移居歐洲之後,每年由十一月中開始,一直到聖誕,都係我最喜歡嘅季節、最開心嘅日子。

一切由天氣開始。話說,我係好怕熱嘅人。我最唔鍾意香港嘅其中一樣,就係每年十個月嘅夏天 — 係呀,十個月。對於我嚟講,任何攝氏二十度以上嘅天氣,都係夏天,我都唔鍾意。係德國,夏天大約維持到八月尾至九月初,冬天一直維持到五月。(當然,以香港人二十度著羽毧嘅標準,德國冬天應該有十一個月。)

天氣唔再熱,係開心嘅原因之一、唔係全部。踏入十一月,住喺歐洲就會開始感受到節慶嘅氣氛。首先登場嘅,係美國感恩節 — 冇錯,感恩節的確唔關我事,德國感恩節係十月初,仲係冇乜人理會嘅節日。但係美國感恩節之後接住嚟嘅,就係世界聞名嘅「Black Friday」。

唔知Black Friday係乜嘅,可以去google一下。歐美嘅「傳統」,Black Friday係聖誕銷售旺季嘅開始,亦都係好多零售業紅色嘅balance sheet「轉黑」嘅起步點,故名「Black Friday」。一般嚟講,除咗New York Macy’s迫爆玻璃或者打交呢啲咁significant嘅場面之外,其實絕大部分嘅網店,都會提供Black Friday Discount。所以,唔一定要去同三百磅嘅肥佬肥婆爭頭位。

今年我Black Friday嘅焦點,就係Dyson V8吸塵機(我唔想喺呢度爭論Dyson好唔好用值唔值呢啲問題。你話唔好、我話好,最重要嘅係:我俾錢,唔係你)。老老實實,唔係Black Friday嘅七五折,我真係唔捨得買 — 講開又講,各位女士如果想你老公幫手做家務吸塵,唔使迫唔使兇,買架Dyson吸塵機就得。我買咗個幾星期,差唔多日日都吸塵,仲上癮到搵塵嚟吸!唔止我係咁,我有朋友都係咁。一件吸引嘅產品,真係可以吸引到唔做家務嘅人去做家務!呢啲錢唔慳得。

Black Friday之後,就係Cyber Monday — 我發覺呢兩個日子,同Martin Margiela或者Nohant嘅主線同副線品牌一樣,你開始分唔到邊個打邊個。Black Friday又有得網購、Cyber Monday又有得網購,你開始會話之佢,總之有得買就得。今年Cyber Monday嘅收獲,係Amazon一部工業用嘅重型電鑽、同埋Hadoro平時貴到唔捨得買(手機價錢)嘅手機殼。

好明顯,我唔係斷捨離嘅人,亦冇打算去做。

Cyber Monday嘅同時,亦都係德國著名嘅聖誕市集(Weihnachtsmarkt)嘅開始。為期四個星期、一直開到十二月廿三日晚上嘅聖誕市集,係你聖誕留喺德國嘅主要原因。雖然,喺聖誕市集,除咗飲飲食食之外,其他嘢你都唔會點幫襯(唔等使係主因,其他地方亦會比佢平)。不過,呢個地方係聖誕氣氛嘅主要來原。去聖誕市集趁吓墟、飲杯Glühwein(熱香料酒)、食隻半米長嘅德國熱狗、聽下聖誕歌嘅演奏;其實,同香港嘅年宵差唔多。

呢種歡樂嘅聖誕氣氛一直會延續到十二月卅一日大除夕,當凌晨十二點嘅煙花過後,你就會開始感覺到節日過後嘅失落,因為我哋冇農曆年。其實真正失落,係一月六日「三王來朝」之後,因為一般嚟講,呢日係德國人(包括我老婆)正式過完年、放完假嘅日子。下個再有得玩嘅節日,係Fasching(狂歡節),即係聖誕之後嘅六個星期,規模當然唔可以與聖誕相比。


本週文章:

中環遊戲(45)你與我其實熟得很

……如果你哋仲記得第33集《台北晚9朝5》嘅內容的話,你哋都可能會有種感覺,覺得我同Cindy嘅關係,唔止朋友咁簡單;其實,你哋冇感覺錯誤。我同佢的確曾經互有好感。如果唔係礙於我哋同Chloe嘅關係,我諗我哋喺好多年前、當Cindy被派嚟香港工作嗰陣,我哋已經可能成為一對……

中環遊戲(46)不成功、便成仁

……我檢視緊Cindy前臂上嘅傷勢。佢前臂有一撻巨型嘅瘀傷,應該係俾鈍器擊中所造成。憑肉眼觀察,佢應該冇骨折,但咁大型嘅鈍器瘀傷,佢有骨裂亦都唔出奇。我佩服嘅係,佢受咗咁嘅傷,竟然仲可以拎得到咁重嘅行李;女人嘅忍痛能力果然非凡……

隨想(2019/KW49)通往民主之路嘅獨裁陣痛

……喺目前未有任何突變或者新嘅有利因素出現嘅情況下,我對明年立會選舉嘅預計係悲觀嘅。唔係驚而家嘅民氣到時已經耗盡(雖然機會唔細)、唔係擔心到時選到出嚟嘅又俾人DQ晒、更加唔係擔心冇合適嘅人出嚟選。我擔心嘅,係遊戲規則嘅設計,基本就係為咗要「民主派」輸而設……


《中環遊戲》係我第一輯完全放喺Medium收費牆之外嘅小說,供讀者文友免費閱讀。作為一個全職作者,我喺寫作上面嘅收入,就只靠LikeCoin嚟支持。所以,希望各位「讚賞公民」能夠喺上面嘅LikeCoin widget拍滿五拍,等我可以維持收入。未加入成為「讚賞公民」嘅朋友,可以喺呢度加入:https://liker.land/Civic?from=herrfung 。

另外,如果你加入得夠早夠快的話,我仲會私人回返第一個月嘅月費、港幣卅八蚊俾你。只要你喺加入之後,去呢度:https://civicliker.typeform.com/to/YjFjqT 填返啲資料俾「讚賞公民基金會」幫我過數俾你就得。名額有限,先到先得,送完即止。

P.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论