chan2727.matters
chan2727.matters

有朋自遠方來

一份信念從3年前開始

由五年前開始追齋藤飛鳥,到見到佢畢業。

鐘意一個人,其實唔一定因為對方十全十美。有時候,就恰恰係對的時候,緣份開始。然後因為鐘意咗佢,令到自己變得更好,就會更加鐘意佢。

「偶遇」飛鳥嘅原因提過太多次了,鐘意佢嘅地方要深入咁講又太長篇大論,鐘意佢係咩時間反而好似無乜提過。原本我都唔係好為意呢個重點,直到今晚睇完佢嘅畢業con,我突然明白到,原來呢個偶像嘅出現,支撐住我二字尾到三字頭嘅轉折,令我喺一段重新探索嘅旅程入面,心靈有所寄託。

6、7年間,生活中每方面都出現咗啲激烈轉變,接二連三嘅連鎖效應,又未去到無所適,一路都覺得自己頂住無問題,但原來心裡面一直有一個可以毫無防避、卸下自我枷鎖嘅位置,每次有壓力嘅時候都可以進入呢個避風港。哪怕重睇過同一個片段無數咁多次,都可以令到我忘記所有煩惱,隨意嘅笑同喊。呢個位置,呢個人,就係齋藤飛鳥。

當年白石麻衣宣佈畢業,Covid仲未爆發,大家都預計會搞個畢業con畀佢。喺嗰一刻我就同自己講,當飛鳥搞畢業con時,我一定要去現場參與。其實我中意乃木坂,中意齋藤飛鳥,但係我之前一次Live,一次握手會都未去過,一張生寫都未買過。相比起其他乃粉,我可以話完全唔合格,甚至要零分重修。雖然係咁,但每次同同事、朋友講起乃木坂,講起飛鳥,我都會講到:如果佢真係畢業開演唱會,我一定要去現場睇一次。

上年年尾,飛鳥宣布畢業,但畢業con一直都無消息。未買過生寫嘅我,即刻上官網開個account,然後買好咗一堆畢業相關嘅周邊,當中包括兩set至關重要嘅postcard。根據兄弟教路,買嘢珍藏最好買兩set,一set收好,另一set就可以拎出嚟欣賞。因為買咗兩set,一set有640張左右,於是我4月底收到postcard貨後,就麻煩同事幫我集運埋淘好咗嘅postcard相簿。3月中時,終於有飛鳥畢業con消息,5月17-18日喺東京巨蛋舉行,官網隨即出咗一堆演唱會周邊。當時嘅我無辦法開通mobile會員,根據網上消息,多數都只會得返兩成左右嘅飛會公開發售。喺未secure到飛嘅情況下,我都照買咗周邊先,因為我唔想搶到飛嗰陣兩手空空咁去現場。有啲可惜嘅係,我搶唔到推巾,唯有先買另一個成員嘅,到搶到飛時去秋葉原諗吓辦法。


當準備好周邊嘅時候,身邊幾個好友send咗個訊息畀我,話EGL有package包埋畢業con嘅飛!其實我都一早留意到,日日刷官網消息但係完全無料到。到5月頭時再去水EGL FB睇先見到當日3點有個post,話第二輪package當日5點開賣。第2輪?第1輪去咗邊呀?睇返啲字,話有粉絲第一日收到風就Call咗EGL一個鐘就賣哂。講真哪怕真係有個咁嘅電話你唔講出嚟好L過啦,講完真心覺得分豬肉分到咁嘅食相真係好核突囉。(Sor我嗰陣真係㷫到爆) 到5點梗係乜9日期都click唔到啦,連申請定會員都load唔到。不過唔緊要仲有最後一轉日本樂天瘋搶。

當過咗EGL第二轉公開發售之後,星期日嘅《乃木坂工事中》宣布5月6日樂天賣飛,一聽到嗰吓我就預咗5月5號返TKO度過夜第二朝搶飛。點知5月5臨收工前,同事話postcard相簿到咗公司,問我拎唔拎返去。嗰吓一聽到,我又同自己講,只要今晚入好哂一set postcard,第二日就會搶到飛。結果我就夜晚8點入到去12點半,然後擺好個陣set好哂機第二日搶飛。

5月6日11點,正式開放搶飛網站,今次真係最後機會無退路可以走。2部laptop,2部iPad,1部電話瘋狂F5,每次唔係Error 502就係504,中途直頭右手肌肉抽筋要轉手繼續。本身以為又會好似EGL咁死哂網,點知1點20分嘅時候,我見到5月18號個status係賣哂,即刻轉去5月17日條link狂Ctrl + click狂開分頁,然後見到tab啲標題係日文字!轉眼間將準備好哂嘅資料copy & paste完成購買手續!到見到Email confirmation嗰一刻,我個心跳得勁快,第一個反應就係拎起電話,打畀一個係呢個時刻無比重要嘅人。

「老闆,我要5月15嗰個星期嘅假!」

2023年5月17日,我終於去咗乃木坂,喺月台錄咗電車關門嘅鈴聲。去咗乃木神社,睇咗飛鳥同其他成員寫嘅繪馬。我入咗東蛋,終於睇咗我人生中第一場嘅乃木坂Live,亦都係我心入面最重要嘅一場Live。當我坐到去山頂第二行,見到一個個白色衫嘅人仔喺個台度跳住舞唱住歌,只係第一首歌,我已經流哂眼淚鼻涕,呢個係完夢嘅感覺。對上一個令我有同樣感動嘅感覺,其實就係大學畢業無耐,喺迪士尼城堡前面睇煙花。無錯,就係咁簡單。因為我出世廿幾年都未去過迪士尼,中學時聽同學提過就好期待,到親身睇見到同聽到嗰句「I can show you the world」我就流晒眼淚。

五年前嘅我人喺轉變不安時陪住我渡過,到今日對生活有啲迷惘嘅時候,我又從佢身上得到一份感動。有時就真係咁啱,就係呢一個人中咗呢個時機,又係喺需要一啲鼓勵激情時同一個人又出現喺你身邊,就好似冥冥中佢就係你命中的一粒星,陪你走過黑夜與寂寞。

雖然18號先係正式最後畢業日期,可能畢業後少咗機會喺電視見到你,但憑住我翻睇又翻睇得嚟嘅記憶,你永遠都會喺我嘅腦海裏面,成為我最珍貴嘅回憶之一。

飛鳥さん、ありがとうございました!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论