chan2727.matters
chan2727.matters

有朋自遠方來

《2022年過得幾好》

好耐無上嚟Matters打過文,今次用返廣東話寫,因為單純想記錄吓2022過成點同埋有咩得著。唔需要懷住啲咩嘗試雕琢一篇好文章,就係抒發就可以啦。

「話咁快又一年⋯⋯」以往嘅我都係咁諗,雖然人老咗有啲年份真係會混淆,但係今年我又唔覺得過得特別快。

望返2022年我到底搞過啲乜先。首先年頭我嘗試開個IG寫乃木坂,寫咗1個月左右就停咗。原因之前講咗,就係除咗寫齋藤飛鳥個篇有個靈魂喺度之外其他都係有形無實,而且準備素材嘅功夫比我想像中要花更多時間。

2、3月嘅時候,大家都要WFH。可能因為多咗時間可以諗嘢,又或者因為反省完乃木坂IG嘅失敗,個人好執著於「靈魂拷問」呢樣嘢。於是我又喺3月左右開始喺IG度打咗幾篇自己心入面一直都諗𡁵嘅疑問同煩惱。後來覺得IG打字無得save好麻煩,於是5月走咗去Matters度開個account寫吓嘢,,差唔多1個星期就寫1篇。然後將積咗幾年以來嘅心聲、想法、同埋想嘗試嘅題材都抒發得7788,就停咗落嚟。

而喺寫𡁵嘢嘅4月尾,值住同媽子「借第一期消費券用第二期還返」嘅操作,我迎接咗我嘅愛機 - Sony RX100M6。以前我都買過幾部相機嘅,不過都係因為特價貪平就買咗。到真係用落嘅時候,唔係覺得重就發現唔夠用。當我收到消費券嘅一刻,我諗𡁵到底應該買Macbook定相機。不過屋企電腦又唔係打唔到機,所以就決定買相機。

當睇完好多段Youtube講買機同埋唔同model嘅取捨,加埋我為買相機呢個決定畫咗好幾次Mind Map之後(我每次有諗法同打算都會畫Mind Map),終於敲定買呢部機。結果今年帶佢出去影相嘅次數,應該多過我以前帶相機出去嘅總和(諗返真係浪費咗唔少錢)。買呢部機,可以話係2022年我第一個做得最好嘅決定。

然後到咗7月,我終於跟咗阿妹去上泰拳堂。無錯係終於,因為講話要跟講咗應該有兩年(可能更多)。去上堂嘅原因,就係9月要做兄弟,要減肥。(無錯兩個月嘅時間真係無可能有咩成果。)記得星期日上完第一堂,第二日落床都嗌哂救命,落樓梯簡直係酷刑一樣(笑)。不過第二堂之後,我就無呢個問題。同埋我深深感受到,我都好鐘意打拳嗰種攰到喘晒氣、個人散哂嘅感覺。就好似做MC上台講嘢之前,個心跳到就嚟飛出嚟、對手都震埋嘅緊張。喺呢啲時候,我會好感受到自己「活著」嘅感覺。(但請唔好叫我玩過山車等刺激嘅機動遊戲,我會覺得嗰啲係「驚」wwww。)

上咗1個月,我就即刻加碼1個星期上兩堂,除咗周末會夾阿妹嘅時間,自己都開始平日夜晚上堂。到最後阿妹「傷出」,我都無停到自己繼續上,仲帶多兩個朋友。打拳係2022年第二個最好嘅決定。

到咗9月,上咗兩個月左右,我就發現兩個樽頸位。第一個就係我到咗個減肥平台期(個兄弟係同我咁講),第二個就係體力拍馬都追唔上啲師兄師姐,特別係踢腿轉腳嗰度單腳支撐唔到幾耐,我諗都係對腳嘅耐力差同埋個人真係重得滯。我記起一個朋友靠行山成功減肥,想有樣學樣。不過我完全係行山新手,所以我決定㨂啲易行嘅山嚟行(我覺得更靠近係遠足)。

既然會去郊外,當然要把握機會拎埋相機影相。RX100嘅輕便令我唔會抗拒行山帶相機,加埋M6嘅200倍變焦,令到我可以影到更多我想嘗試影嘅相。(唔係鱔稿,真心推。)我將上泰拳堂嘅時間改為盡可能平日夜晚上兩堂,周末如果無落雨都會行一次山。雖然年尾而家又到咗第二個平台期,但係我都成功再瘦3、4kg,我終於唔洗留鬚都見到自己個下巴wwww!

行山係我今年做得最好嘅第三個決定。唔只因為幫咗我突破第一個平台期,更重要嘅係呢個活動好符合我個人嘅興趣同理念。第一係可以做運動:減肥呢樣嘢暫時都係隨遇而安,最緊要係新冠面前我覺得係拼𡁵個人身體嘅底子,做多啲運動促進吓血液循環,又可以練吓對腳嘅耐力,打拳時容易跟得上。

第二就係做緊運動嘅同時又可以影相:一開頭我揀嘅路線咁啱多數都係望到海嘅地方,取景上嚟唔算太難。但當去到近期行多咗唔同地方之後,我就開始要諗吓唔同嘅取景,同埋要提升對自己部相機嘅熟練度。影得多咗之後,我開始subscribe埋lightroom,嘗試吓執相,執執吓嘅同時又產生咗關於「直出」同「執相」嘅諗法,無論係睇嘢定諗嘢都多咗一個角度。

第三就係行山會攰:就好似我上面咁講,攰、緊張令我覺得我自己「活著」。同埋我因為自己一個人行比較多(我好怕因為影相而要同行嘅人等我好耐),所以行到幾攰都係自己鼓勵自己「畀啲掙扎」。我好中意呢個信念,因為佢陪住我渡過咗我好多大大小小嘅難關。無論係考A Level前study leave先開始溫書、遇到問題煩惱想放棄思考、前面仲有幾百級樓梯要行完先過到座山返屋企,我都係同自己講:「畀啲掙扎,唔好放棄。」

第四就係行山除咗交通費、茶水之外,幾乎唔使洗錢,又可以達到大量kill time嘅效果,符合我嘅個人理念(係我嘅理念入面,人生就係kill time,重點在於係咪有自我意識嘅kill time)。個cost咁低而帶嚟咁多嘅好處同滿足,我覺得真係無得輸。

上面講嘅大部分都係自己嘢,今年亦都同好多人有好好嘅相遇同埋開心事!有同另一伴共諧連理嘅、有新增家庭成員嘅、有認識更多新朋友嘅、有搵返啲失而復得嘅、有飲咗好多唔同whisky嘅,有係咁玩唔同boardgame嘅(Yo係時候開始瘋狂玩boardgame啦!)、又有成日都唔介意我去做電燈膽痴餐嘅(笑)⋯⋯總之真係多到數唔哂!多謝大家對小弟嘅包容同遷就!

睇返今年過得幾好,多咗啲新興趣,又去埋期待已久日本中部了。本身今個月想開始pick up返啲日文,但係始終人太懶,返到屋企掛住睇Youtube同乃木坂都無乜心機拎起本書。唯有又係搵定張紙搵定枝筆慢慢睇吓有咩辦法wwww。

今晚飛鳥就要從乃木坂畢業了,老實講個心都仲係有啲忐忑。雖然我唔會放棄追乃木坂,但諗到佢唔係度以後無咁易喺啲節目見到佢總係有啲憂心。不過無辦法,總有一日佢要從乃木坂畢業。作為鳥推希望佢可以做到佢自己想做嘅事,身體健康一切安好就非常之好了。當然,我都希望可以抽到飛鳥嘅畢業con!

希望嚟緊2023年都可以過得幾好!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论