我的Crypto Lending 之旅 (3)

柏柏
·
·
IPFS
·
有沒有想過,你有一天都會變成一個財仔?
Crypto Lending 簡單圖文解説
其實好多外國投資者都會將呢啲 Crypto Token 當作Preferential Share (優先股),買得優先股就預咗有息收,Hold 得愈多優先股,自然有更多Jetso。

上internet 打關鍵詞 “MCO Visa Card” 你會搜索到大量關於這張卡的玩法與優惠,用得呢張MCO Visa Card 我就梗係貪佢睇Netflix 有月費用MCO 回贈以及有免費機場候機室Lounge Pass. 當然這張卡有優惠,便有付出。與其覺得要放錢入去(MCO, CRO, CEL)「扎住啲貨」覺得不安,我哋可以用另一個心態去參與呢件事:我參考外國不同討論區,其實好多外國投資者都會將呢啲 Crypto Token 當作Preferential Share (優先股),買得優先股就預咗有息收,Hold 得愈多優先股,自然有更多Jetso (Netflix, Lounge pass, 更高利息 etc)。但係背後,我反而睇Hold呢啲Crypto Token嘅投資者亦變相成為這間交易所背後的Business Partner。

MCO Visa Card 的佈局是全世界的電子消費市場

老實講,成立一間Crypto Lending交易所要用真實的貨幣,應付支出,燈油火蠟人工開支樣樣都係錢,咁究竟錢從何來?Crypto Lending 就真係可以創造啲錢出嚟營運!有乜嘢生意好得過自己「造」隻股票出來集資做生意-> 獲得盈利->再用它來分派紅股利潤?一來可以增加流通量,二來可以cap 水用作營運開支,三來做隻股票出嚟又有股價長遠增長(和炒責)機會(只要業務長遠有盈利和增長空間)一舉多得。

如果你係 Crypto Lending 交易所,你會想淨係食交易差價定係做靚自己隻「股票」嘅價格?

咁身為一個冇乜say又貪小便宜嘅小市民,用得呢張MCO Visa Card就梗係要計數,如果擦卡消費收MCO rebate, 長遠MCO股價穩定上升,某一個程度上你投資呢一間公司(股票)算得上成功,結果就係一邊消費一邊投資。但係如果你唔相信MCO 嘅價值會上升,咁你可以做乜?將啲MCO Top Up返張visa咭入面,喺ATM攞返現金,又或者換回BTC, 交易所都一定食到差價。如果你係 Crypto Lending 交易所,你會想淨係食交易差價定係做靚自己隻「股票」嘅價格?大家可以自己分析一下。

Crypto Lending 背後有一個重要嘅道理就係:你相信呢一個有抵押借貸model係Work嘅(認為唔Work 就奉勸大家盡快遠離呢個Crypto Lending嘅世界)

基本了解完 MCO Visa Card 的(消費+投資)業務發展模式,我哋再睇吓另一間Celsius:放Crypto 貨俾 Celsius 做借貸 Lending Trade, 將借貸利息和賺到嘅Commission 用自己隻「股票CEL」分成俾番你,只要你於恃倉內的CEL 比率越高,你收到 Crypto Lending 嘅利息會越靚。

Unbank Yourself 去銀行化,將銀行基本的借貸業務放回自己每個投資者手山

喺Celsius每個投資者其實都搭埋同一條船:如果CEL 的價格長遠上升,等於我可以在業務中得到分成(大部份 Celsius 的借貸業務都是用 CEL交易)。Crypto Lending 背後有一個重要嘅道理就係:你相信呢一個有抵押借貸model係Work嘅(認為唔Work 就奉勸大家盡快遠離呢個Crypto Lending嘅世界)。自己又唔介意變相成為財仔集團其中一個(總有人道德上接受唔到自己係財仔)。

做財仔生意呢我自己就咁睇,每天你總會聽到身邊有朋友教你用什麼什麼方法,什麼什麼技巧,將手上財富增值,如何錢滾錢等等。當然,真係實行呢種想法嘅(好似買股票/買基金/買債券/買房地產etc)背後一定都有相對應的風險,所以又會有另一啲朋友出嚟,「所以咪要做風險管理囉」,「要有可控風險呀嘛」,「接受唔到風險就唔好投資啦」。Crypto Lending 我認為係一個有可控風險(有抵押)嘅情況之下錢滾錢嘅業務模式。當然,收取什麼Crypto做抵押和用那一種Crypto借出去錢搵錢,這個已經是另外一篇文章的分享了。

「我的Crypto 之旅」不經不覺寫了3篇。這個系列算是我參與Crypto Lending的入門篇。其實一邊參與學習這個市場,一邊將當中的體驗寫出來,是一件非常有趣的事情,如果大家都喜歡我這種體驗式文章,不妨俾個Like支持下!

下一篇我會和大家探討一下市場上幾間Crypto Lending 交易所(暫時我用開嗰3間)他們各自的特色或賣點。

此文章為本人之個人看法和分享,文章內資料只供參考之用,並無意構成任何買賣的邀約或建議

CC BY-NC-ND 2.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!

柏柏在金融行業前線工作多年,中港兩邊走,對香港保險理財產品「滾瓜爛熟」,喜歡思考分析金融理財產品背後的設計理念,操作和銷售手法。 近年開始學習 Crypto Lending, 自稱「Crypto 體驗分析師」,不看技術圖表,親自落手落腳從申請帳戶,Crypto買賣,市場謠言,江湖傳聞,全球討論區中,對Crypto 這個市場的不同製成品作出另類體驗分析,從中獲得深層次的滿足感。
  • 来自作者
  • 相关推荐

用五十個字寫一個故事|無言的悔恨

MCO Visa Card 三部曲系列 (1) 回贈的階梯

我的 Crypto Lending 之旅(5)