四天颱風假齋坐+災情速報的九月下半

張子房
·
·
IPFS
·

圖書館瀰漫一股陳年地拖放進溫泉水慢燉的氣味,那是雨水打濕全身的衫褲鞋襪經過幾小時體溫和冷氣烘烤的現象。幸好圖書館的冷氣不怎麼冷,不然濕透了,肯定感冒。

過去半個月的周末周日持續下雨,以華南的標準,雨其實沒有很大,風卻是三號波等級。幼樹吹倒、樹枝也會吹斷的程度。圖書館的人們多數穿着拖鞋加襪子,我莫明奇妙地對這着配搭產生恐懼。

最近去圖書館去到跟返工一樣,有冷氣又網絡,一半時間在處理工事,一半在娛樂。這邊的圖書館不怕沒有位置,以前去自修室還要排隊。有些人會在便利超商hea足一日,有wifi,有充電,帶一台小筆電,還有洗手間和洗衣機,店員也不會趕人。

10月1 號有假放!颱風山陀兒的震撼

響呢篇排咗出文期間,無啦啦打風,都唔係既,咁天有不測之風雲就梗㗎啦,不過揀咗係一個我最唔想既時間點打風啫。

台灣打風同香港有少少唔同,通常假期前一日公佈,放全日假。致命嘅係,颱風假依勞基法,僱主可不發薪水,即係按比例少緊幾日糧,有啲會連津貼都扣。我計過兩日假就少750HKD,好多,一星期飯錢,11月仲要搬屋,要唸辦法賺返夠先得。而慘在,台灣賺錢機會係少過香港而最賺錢可能係詐騙⋯⋯

台灣邏輯同西方社會唔一樣,算係好傳統漢人文化現代化版本,即係清朝君主立憲成功好可能就會變成咁。例如權力平等呢樣嘢,西方社會認為「揸車係比行人擁有更大殺傷力」,所以駕駛者撞到行人罰則好重,因為你攞住一件武器,撞向武力不平等既行人。

漢文化唔係咁認為,武俠小說都有講啦,飛花摘葉都可以傷人。因此係漢文化潛在會認為,你攞住把雨傘同埋警察攞住支槍,武力係對等的:「喂佢攞把遮隊住我喎!我梗係開槍射鳩佢啦!」(以上為設計對白)

災情速報

颱風假麻煩在依家住既地方,不能煮食、無wifi、無飲水機(台灣不會有人開自來水煮沸飲用及煮食),無娛樂+無食水連煮個麵都唔得。暫租地又漏水,三不五時要拖地,唔敢去太遠。亦都去唔得遠,公車輕軌都停,出東門不顧歸呢。

正當我坐足3日,無乜嘢做,到第4日終於的起手肝想砌下模型之際⋯⋯

間房水浸

事源搬入嚟第三日已經發現間房滲水,係地板浸出嚟。同房東反映,佢叫我忍到9月完咗就無風無雨啦。

點知一個山陀兒打嚟,頭三日還好,到第四日朝早,登陸前兩個月開始,噴泉咁噴,拖都拖唔砌。我攞曬全屋可以用既紙皮、毛巾、地拖,都搞唔掂。我不斷拖,又不斷睇個風幾時走。

成朝每隔5分鐘就響一次國家級警佈,手機無震但不斷有message,提醒大家入室內避難——好采我無交通工具根本出唔到去。

到晏晝兩點真係搞唔掂,call房東嚟,房東帶咗佢個印傭一齊出現。佢見到我攞住支地拖就問:「嗯?你拿了我的拖把喔?」

我指一指工人:「這把是我買的,你那支在工人那邊吧?」

「喔那你買了跟我一樣的拖把。」呃⋯⋯我呢支綠色你個支粉紅色喎。

我指比佢睇,水浸之外,窗口式冷氣側邊隻窗爆咗。房東講咗句:「這次喔,風雨太大,纖維板撐不住啦。」

吓?無玻璃㗎?得塊纖維板?

「豪宅窗戶都破掉喔,玻璃沒用啦。」我狂問佢如果隻窗今晚爆開點算?佢扮聽唔到,閃咗。留低我同工人兩個清理。

好彩個工人醒,真係醒。佢見到塊纖維板頂唔住,風又太大,修理不能。即時攞咗個唔要既膠樽,壓扁,一頭頂住塊板,一頭頂住橫樑,用個樽既彈性頂住塊板。

前前後後我地搞咗成個鐘,工人話:「明明拖乾了怎麼又有水。早上隔壁也有滲漏,拖完就沒有了啦。」兩個人兩支地拖+一支掃把,工人再攞咗三條酒店大毛巾墊住窗台邊。總算OK頂得住,我先至落去7-11食個熱狗,順便打卡。

風後一日

打風後第一日,繼續放假。有啲同事返咗公司,本來我都想問,洗唔洗我返去。唸吓唸吓,經已中午。落街行咗個圈影幾張相,食咗幾日7-11 + 全家,終於擺脫。以圖代文,俾大家感受吓。



每周一則城巿故事。突破點對點生活模式。
邁開腳步,劃出舒適的平面。喜歡原地遊的內容,請接續以下方關注更多動向:【
FacebookInstagramPatreonGunroadPinkoi500PX

CC BY-NC-ND 4.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!