Shini
Shini

一些隨意的想法 3

日子過得真快。 我想做的事情有很多,但我無法實現每一個目標。

我嘗試了、嘗試過了,但我放棄了,而我正在放棄。 這樣好嗎? 我不知道,但是我會繼續嘗試。 老實說,無論如何,這可能需要更長的時間。 然後我幾週前寫了一篇700字的文章,我一遍又一遍地編輯它,直到最終刪除它。 我不會再這樣做了,下次,無論發生什麼,都會把它上傳。 我仍然喝了太多加奶油的冰咖啡,喝一杯我的一天就好了。 無論如何,我必須歸還書。

The days pass really fast. There are many things I want to do, but I cannot achieve every goal. I tried and tried and try and I gave up and I am giving up. Is it good? I do not know, I will, however, keep trying. It might honestly take a bit longer in any case. Then I wrote an 700 words blog weeks ago, I had edited it over and over again until I deleted it eventually. I won't do it again, next time, no matter what happens, it will be uploaded. I still drink too much iced coffee with cream, just drink a cup makes my day. Anyway, I need to return the books.

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论