Elise Tham
Elise Tham

Elise Tham

【慳家美容】2大免費facial一定要試

揀個最有效果嘅免費facial

Online search免費facial,真係出咗好多免費體驗、免費試做、免費facial,而且免費facial嘅類型選擇有好多好多,你想做乜都有,好似去斑免費facial、美白免費facial,去眼袋免費facial、去黑眼圈免費facial、逆齡免費facial、減肥免費facial、脫毛免費facial、生髮免費facial等等,咁多選擇揀咩好?我諗咗好耐得出一個結論,如果要極速睇落去後生咗呢,我諗應該做去眼袋免費facial同埋緊緻提升嘅免費facial,因為呢兩樣野最顯老,所以我揀咗兩個免費facial,一個免費facial係R6包去眼袋療程,第二個免費facial係UVL Pro無針埋線療程。


免費facial R6去眼袋療程

我揀呢間提供免費facial嘅美容中心叫Perfect Medical,Perfect Medical喺行內都算係數1數2嘅美容大集團,喺香港已經有19年歷史,後來不斷擴張成為跨國香港上市公司。呢個免費facial R6包去眼袋療程係以單極射頻結合超聲波,將能量打入眼周肌膚底層,可以深層溶解眼袋多餘脂肪,同時可以刺激眼周膠原蛋白增生,令到眼袋唔見咗之餘,眼部輪廓仲更加緊緻;呢個眼部探頭會發出微溫,治療師幫你碌眼嘅時候就好似眼部按摩咁,非常舒服,可以促進血液循環,排走毒去水腫,呢個免費facial R6包去眼袋療程可以一次過幫你去除眼袋、眼紋、黑眼圈同淚溝,做完真係成個人sharp醒晒。


免費facial UVL Pro無針埋線療程

第2個免費facial UVL Pro無針埋線療程,係一個來自韓國無創傷、無痛、完全非入侵嘅緊緻提拉療程,原理係以2000發能量線打入皮膚底層,好似幫你喺肌底打個一個隱形嘅能量網,幫你後深層撐起肌膚,同時都會刺激膠原蛋增生及重組,令到肌膚細胞脹卜卜,皮膚提升有彈性,做完呢個免費facial UVL Pro無針埋線療程,皮膚變得滑嘟嘟有彈性,輪廓立體提升,雙下巴收晒,蘋果肌提升,仲有虎紋、皺紋、幼紋、毛孔都淡咗好多,整個皮膚感覺後生咗好多。自己見到都好開心,我地工作咁辛苦,生活咁大壓力,都要搵啲方法令自己開心啲,見到自己靚咗就好開心,呢個都係快樂嘅泉源呀。


大集團出免費facial 唔會衰

正如我頭先所講Perfect Medical已經有19年歷史,亦都係行內近乎係NO.1全港最大嘅一間美容中心,都唔會做壞自己嘅品牌,佢地公司有出新聞話投資咗3億港幣購買高科持嘅醫學美容儀器,對安全度、專業度、效果都係非常之有信心,如果有咩問題,而家網上資訊咁發達,有咩事喺人都知,亦都唔會做到19年咁耐,所以呢方面都令人提升信心,何況佢而家推出嘅係免費facial,講到明免費,佢地唔可以夾硬要你俾錢,所以係靠你親身去試免費facial,覺得好用先去購買,好make sense吖。試一次免費facial可能變靚啲,又可以令你開心啲,又唔使比錢,真係試吓又無妨喎。


免費facial R6: LINK

免費facial UVL Pro: LINK

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论