【我想生髮呀】

Wendy Chan
·
·
IPFS
·

想生髮 你又知唔知脫髮特徵先

個個淨係掛住護膚,就係唔記得護髮,其實我哋唔經唔覺就慢慢甩咗好多頭髮,年紀越嚟越大,頭髮越甩越多,慢慢就變得好嚴重,想生髮都唔係咁容易,或者要俾好多錢或者有錢都救唔噃,最慘就係錯過咗黃金救髮時間。要生髮首先要清楚自己的頭髮健康狀況。其實脫髮特徵有好多,你試吓每日留意吓梳頭嘅時候,仲有梳完頭淨喺梳上嘅頭髮多咗好多,又或者喺洗頭時,望吓渠口嘅頭髮好多,呢啲都係脫髮警號,當你發現頭髮越嚟越稀疏、頭髮變薄,就要即刻去諗辦法生髮喇!


生髮妙法

好多人一發現自己甩頭髮就會搵好多不同嘅生髮方法,好似食啲生髮藥,用生髮洗頭水、生髮護髮素、搽生髮精華等,都用咗一段時間就覺得無乜幫助,可能會試吓做專業啲嘅方法,好似激光生髮療程或者毛囊爆髮療程,或者冒風險去做植髮手術。我做咗好多research,喺度同大家分享幾個生髮方案:


藥物生髮

食生髮樂其實係以雄性賀爾蒙抑制劑去抑制雄性荷爾蒙轉化脢5-αreductase,減少DHT產生,減少毛囊受損或萎縮嘅機會,而做到防止頭髮脫落。注意食生髮藥點會冇副作用,所以食生髮最好問吓醫生或者睇吓自己承唔承受到副作用。


生髮療程之軟激光

F8生髮療程會發放放低能量軟激光到頭皮底層,刺激頭皮,促進血液循環、增強毛囊細胞吸收養分能力、令毛囊更健康、強韌髮根,減少斷髮及脫髮,再次濃密生髮。


RGA毛囊爆髮療程

近呢年好多人嘅話題都講緊呢個RGA毛囊爆髮療程,最啱啲甩頭髮好嚴重,好似M字額、頭頂稀疏、頭頂禿都會選擇用RGA毛囊爆髮療程,係一個可以媲美植髮手術嘅療程,風險又極低,做法係醫生親自主理,幫你喺後尾枕抽取生長因子,再擺去RGA生髮儀器,幾分鐘就眨吓眼可以生出8萬個生長因子,再打入頭皮,再慢慢俾時等啲待生長因子生出頭髮,生髮過程大約3個月左右會見到效果,之後會持續生髮,可以稱為自己頭髮自己生。


親自去生髮中心試做

我揀咗間有多年經驗嘅生髮中心Perfect Hair專業生髮活髮中心,佢地係用F8生髮療程及RGA毛囊爆髮療程,特別為有較嚴重甩髮問題嘅人而設,可以幫脫髮人士擺脫髮困擾。全個專業嘅過程都係會由醫生主理,亦為同你分析做評估,同了解你嘅需要,做一個專業嘅美國AI毛囊分析,深入了解你脫髮根源,連你一個毛囊生幾多條頭髮,醫生仲會了解你生活習慣、處理頭髮的習慣以及根據毛囊分析報告而安排適合你的療程,包括使用適合你的活髮產品、切合你所需的生髮儀器,以及安排中醫、西醫、營養師等,非常專業。同專業嘅髮理顧問了解之後,加埋個報告分析,我對生髮方案及解決方案清晰咗好多,所以我都真心推介大家去Perfect Hair專業生髮活髮中心試吓一個免費體驗先,了解咗自己嘅脫髮問題,再決定如何養髮。


Perfect Hair F8療程:LINK

Perfect Hair RGA療程:LINK

CC BY-NC-ND 2.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!