Beauskin VELA SHAPE III射頻塑身 V.S. Perfect Medical S6溶脂修形療程 Big Day必做:「去拜拜肉神器」?

Wendy Chan
·
·
IPFS
·

我諗都應該冇邊個女仔係唔洗為咗Big Day而減肥,除非天生食極唔肥,如果唔係既話,為咗想結婚個日影相好睇啲、上鏡啲,9成新娘子們都會起勢咁減肥!好似我呢種有返少少肉地既女仔,平時出街就話可以靠著衫遮一遮,但一到咗Big Day,真係好難遮架嘛!!!特別係手臂拜拜肉,肥起上嚟就會顯到成個人勁厚、勁大隻......所以我都試過用好多方法去減拜拜肉,終於!我可以同麒麟臂講拜拜!!!


講真個句,想係Big Day前有最快、最好既減拜拜肉效果,做減肥機就一定走唔甩!好多美容院都有唔同既減肥療程,成個香港閒閒地都有幾十款,有選擇困難症既真係頭都大埋!!!但係!如果你好似我咁,平日冇做開相熟既美容院,又好驚被人呃,咁你跟住我去試以下2間美容院既減肥療程就實冇死!


第一個減肥療程,就係Beauskin VELA SHAPE III射頻塑身。如果各位準新娘子擔心被人困係美容院hard sell既話,我真心建議你去試吓Beauskin!因為Beauskin有個「無hard sell」承諾,so far我都冇聽過佢地有任何hard sell既「黑歷史」......所以絕對係「良心美容院」之一!


講返轉頭,我之所以去做Beauskin VELA SHAPE III射頻塑身,係因為我係facebook見Beauskin有條減拜拜肉既片,效果睇落真係好得!相入面個女仔既手臂真係肉眼可見地firm咗唔少,淨係睇相我都好心動!


Beauskin VELA SHAPE III射頻塑身聲稱會加熱脂肪組織,令脂肪自然代謝,咁個原理係唔係咁樣我都唔太清楚,同埋我都驚我講錯,若果你想知多啲既話,可以上返Beauskin個官網研究吓~


咁我總共就做咗5次Beauskin VELA SHAPE III射頻塑身,其實做完第一次之後,我都覺得個效果幾明顯~雖然手臂拜拜肉有少少紅紅地,不過到第二日就會退曬紅......一做完Beauskin VELA SHAPE III射頻塑身,即時度返手臂個圍數,足足瘦咗1cm!試完我又覺得幾OK咁,所以之後就做多4次~


但係有樣奇怪地方,我做完第一次Beauskin VELA SHAPE III射頻塑身之後,次後個幾次就好似冇第一次效果咁明顯......做完第3次之後,手臂個圍數都係冇減少過,肉眼上有firm到既,但數字上就冇乜變化......直到做完第5次,都仲未達到我理想中既瘦手臂效果,所以就冇再繼續做lu……


當時我冇繼續做Beauskin VELA SHAPE III射頻塑身,Beauskin跟開我個staff都有問我點解,我都照直話覺得效果唔係好好,再考慮吓先決定繼唔繼續做,佢聽完都冇話chur我買其他療程,不過有建議我可以試吓冷凍溶脂既......但就唔係好有壓迫感個種,我最後冇買都好,Beauskin啲服務都係keep住唔錯的!


但係Beauskin服務雖好,我追求既,都係想係Big Day前可以bye bye拜拜肉,希望影起相上嚟唔洗就角度,始終婚紗咁少布,真係好容易就被人影低啲崩壞相架嘛......


所以我都係冇停止過我既「瘦手臂」之旅,跟住落嚟就講吓另一間美容院既減肥療程啦!


第二個想講既減肥療程,就係Perfect Medical S6溶脂修形療程。應該都有好多人聽過Perfect Medical架啦~始終佢地成日係facebook賣廣告,睇怕都冇人未睇過佢地啲廣告啦掛......有人話Perfect Medical成日賣廣告,一定係hard sell到爆,不過!!!經過我親身體驗之後,事件竟然係有驚人既反轉!


我去到Perfect Medical既分店,覺得佢地既staff服務都好好~唔hard sell不特止,成個過程、每個step,Perfect Medical既staff都會講解得非常詳細,絕對唔會hea答你,或者十問九唔應......所以我係Perfect Medical既體驗都唔錯,值得一試架!


當然啦,除咗服務好之外,都要Perfect Medical S6溶脂修形療程個減肥效果好,先至值得推薦比大家架嘛~我而家一共做咗8次Perfect Medical S6溶脂修形療程,手臂已經減咗5cm!手臂拜拜肉減走咗之後,我成個身型望落薄咗勁多,雖然體重唔係話減咗好多,但整體個人都纖瘦咗,手臂線條出曬嚟!


Perfect Medical S6溶脂修形療程係用咗生物激光,話係可以激發脂肪組織自行分解,同時有去水腫、促進血液循環既功效......聽完之後,我就覺得Perfect Medical S6溶脂修形療程就好似幫我做咗好多手臂運動咁樣,不過我就可以係「零運動」既情況下,一樣可以減走手臂既拜拜肉!


本身我都唔敢著啲露手臂既婚紗,而家見到Perfect Medical S6溶脂修形療程個減手臂效果咁好,我即刻轉曬婚紗款,唔再怕影到有麒麟臂啦!Perfect Medical S6溶脂修形療程以10次為之一個完整療程,而家我做咗8次已經好滿意個效果,之後個2次我就一定會做埋佢,咁就可以係Big Day個日更加firm!


仲有仲有,Perfect Medical S6溶脂修形療程既性價比真係超高!如果你唔想一嚟就買10次療程咁多,可以先登記Perfect Medical既免費體驗~咁就可以享有一次S6溶脂修形療程既free trial架啦!仲要係full set添!而且Perfect Medical既staff絕對唔會因為係free trial而hea做,經過我親身試做,大家絕對可以放心!


如果你睇完我既分享,都想試吓Perfect Medical S6溶脂修形療程,就快啲click入下面條link登記啦~


免費體驗:Perfect Medical S6 溶脂修形療程

CC BY-NC-ND 2.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!