RC Beauty Pico第三代皮秒激光去斑療程 V.S. New Beauty PicoCure超皮秒去斑療程 揭曉真正的去斑皇者!

Wendy Chan
·
·
IPFS
·

各位女仔千祈唔好以為色斑呢啲野,係上咗年紀先會有,如果你平日冇好好防曬,就算你得廿幾歲,一樣都會出斑架!我自己就覺得,與其曬時間用埋啲去斑面膜、美白精華,倒不如搵間美容院打激光,快快手手搞掂啲色斑,好過你用啲唔知Work唔Work嘅護膚品拖時間,搞到啲斑越嚟越深色......


不過我知好多女仔對於去美容院打斑都有好多疑問,一來又怕痛,二來又驚被人呃、被人hard sell,其實而家啲美容院已經進步咗好多,唔再係以前我地印象中,淨係識得困住個客係房不停sell、唔買唔比你走咁樣。


今日就想同各位推介吓2間我試過覺得唔錯嘅美容院,當然啦,世界上冇一樣野係完美,一間幾好嘅美容院都一定有少少唔好嘅地方,所以如果真係想去美容院做facial嘅話,建議各位都係要親身去試過先至好下定論。


第一間想介紹嘅,就係RC Beauty。佢地嘅Pico第三代皮秒激光去斑療程聲稱可以對付暗瘡印、色斑、凹凸洞等等問題,話明第三代,自然就係有升級過,比起之前幾代都有進步啦~


我上網睇過RC Beauty Pico第三代皮秒激光去斑療程嘅評價都唔錯,同埋又係佢地個網見到有$198試做嘅優惠,仲不限發數,見到價錢唔貴,於是我就經whatsapp預約咗試做~


RC Beauty Pico第三代皮秒激光去斑療程嘅效果真心唔錯架!我覺得佢地職員打laser個陣都幾細心,make sure塊面每個位置都打到~打完第一轉Pico laser之後,RC Beauty嘅職員係會換埋蜂巢頭再打第2次,打完2次laser之後,我本身都擔心塊面會好乾,但各位放心,最後會幫你敷返個補濕mask,一啲都唔乾!


係RC Beauty打完Pico第三代皮秒激光去斑療程之後,會覺得皮膚亮白咗少少,同埋毛孔細咗啲,雖然冇話有好令人驚艷嘅效果,但係見在打laser個陣冇咩刺激感,所以我都對RC Beauty呢個Pico第三代皮秒激光去斑療程幾滿意!以$198呢個價錢而言,又真係幾抵嘅~


不過做人又點可以咁短視,有一點值得大家留意一下。RC Beauty嘅Pico第三代皮秒激光去斑療程試做價就係$198,正價就當然唔係啦~我當時就冇問幾錢一次,但我諗以而家出面做Pico嘅公價嚟講,閒閒都幾百至過千架啦......針對Pico第三代皮秒激光去斑療程嘅效果嚟講,你話係咪值得每次比千幾蚊去做呢?就見仁見智啦~但係真心講一句,係RC Beauty做Pico第三代皮秒激光去斑療程嘅體驗就真心唔差嘅~如果大家想試吓,我係絕對支持!


第二間想同大家推薦嘅,就係New Beauty嘅PicoCure超皮秒去斑療程。我諗大家對於New Beauty呢個名都唔陌生啦,事關成日係facebook、youtube到見到佢地賣廣告,老實講,我有朋友話睇到洗曬腦,睇到識背添!不過各位唔好見New Beauty係咁賣廣告就以為佢地淨係識Sell人,查實佢地啲療程真心唔錯架!


PicoCure超皮秒去斑療程係New Beauty嘅皇牌療程之一,講到皇牌,當然就最有口碑啦!我上網都見到幾多人讚New Beauty PicoCure超皮秒去斑療程效果好好,真係去到斑又令皮膚好咗,講到咁神,我就梗係要去試吓啦~


上New Beauty官網就可以登記PicoCure超皮秒去斑療程嘅免費體驗,第一次試做全套PicoCure超皮秒去斑療程都係免費,真心好抵!


除咗抵之外,New Beauty PicoCure超皮秒去斑療程嘅去斑效果都唔錯架~打斑之前,New Beauty嘅職員會先用皮膚分析儀,了解一下皮膚有咩問題,包括啲色斑係咩類型、係咩位置、有幾深等等,之後New Beauty治療師打斑個陣,都會特別留意呢啲位置!


PicoCure超皮秒去斑療程嘅成個步驟,就係先用納秒激光全面打一次,再用皮秒激光打多一次,最後會係色斑、毛孔粗大、有凹凸洞嘅部位重點打多幾下,個過程你會feel到New Beauty嘅治療程打得好細心,完全唔hea架!


做完New Beauty PicoCure超皮秒去斑療程之後,你會即時見到皮膚好似打咗燈咁亮白咗,皮膚紋理都細緻咗,我面上顴骨係雀斑嘅重災區,即時望落真係淡咗少少!當日我打完PicoCure超皮秒去斑療程,就即刻同個friend去食飯,就算完全素顏,佢都以為我搽咗粉底,證明PicoCure超皮秒去斑療程嘅效果真係好得!


認真講句,如果要我比較RC Beauty Pico第三代皮秒激光去斑療程同New Beauty PicoCure超皮秒去斑療程嘅效果,我會認為PicoCure超皮秒去斑療程好少少!因為做完之後,皮膚即時好似會發光咁架!不過如果論服務質素、態度嘅話,我就覺得RC Beauty同New Beauty差唔多啦~


若果你對打斑療程或者激光去斑都有興趣嘅話,不妨去RC Beauty同New Beauty嘅官網了解多啲,據我所知,New Beauty除咗PicoCure超皮秒去斑療程之外,仲有好多療程都做緊免費體驗嘅優惠,想試真啲嘅朋友就千祈唔好錯過啦!


免費體驗:New Beauty PicoCure 超皮秒去斑療程

CC BY-NC-ND 2.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!