髮森RC活髮神仙水療程......痛到我背脊都濕曬!做之前睇我report!

Mandy Ng
·
·
IPFS
·

最近RC活髮神仙水真係好紅....

WHY?呢個直接係頭皮補濕既方法其實一早就有,有左好耐,不過之前無咁多人識

因為小紅書上而家大肆宣傳,所以突然就好多人識......

通俗易明既講法就係「喺頭皮打水光針」囉,最出名係叫絲麗小紅帽既精華液,因為個精華樽個蓋係紅色,所以就叫小紅帽!

香港就叫RC神仙水,因為頭皮精華液個品牌名叫REVITACARE...不過關於RC活髮神仙水既原產地都好有爭議,有人就話係中國華煦做既,又有人話係法國......

對我黎講有用就得,無論邊度做總之價錢就擺係度,都係一次用一針,每針用一支精華。每針底價千幾至二千,未計其他雜項收費......喺香港做就肯定貴過大陸做!

精華液原裝一盒有10支,美容院梗係拆開賣療程比你啦!


老老實實,而家香港人有咩奇難雜症或者想買奢侈品,第一時間就會上小紅書睇左先!

我都係,直接就上左小紅書睇左先!

咁叫得「頭皮水光針」,RC活髮神仙水就係用針將補濕精華打入頭皮。

小紅書好多術語架,咩手針、九針、單針頭......好多野,睇到我頭都大埋,研究左好耐。

內地人有啲就去美容院打,有啲就自己埋返黎打,仲有好多工具。

香港人怕死,又怕麻煩(AKA講緊我自己)

仲要係入侵性既野,如果消毒得唔小心或者本身買返黎既工具有超級惡菌就好麻煩,隨時感染傷口兼入侵埋頭皮,到時唔好話脫髮,可能頭皮都甩埋......所以我一早預左去美容院打!

內地個邊啲脫髮友真心對自己好狠,話為有太多頭髮擋住頭皮,喺頭皮上搽麻藥基本無用,所以好少美容院會幫佢地搽麻藥,直接就黎料!我聽到都痛到打冷震,

而喺香港,我搵到有做活髮神仙水療程既就應該係髮森?(係,我認我懶,只不過就求其上google搜左兩野就見到髮森)


預約上髮森做流程個啲都好流暢,好似3個Steps就搞掂咗,呢點係唔錯,抵讚!

我上去之後又係循例被帶入房,用個大家都好熟既頭皮檢測儀,放大頭皮黎睇,髮森啲人就話我頭油多,有啲脂溢性脫髮,話中分髮縫好大,而且每個毛囊都只有一條頭髮,有啲毛囊又無頭髮咁......

治少年脫髮咁耐,呢啲我都一早知。

之後開始傾髮森既RC活髮神仙水療程既收費,大概係每次打一支精華液,不過佢地就唔係用人手打針(即係手針),係用微針注射,個針頭每分鐘可以注射四百幾次......

髮森顧問佢地係咁保證話做得好快架!唔痛架!人手打針先最痛,仲話可以先搽麻藥......

我知道有頭髮擋住搽麻藥其實無咩用,而且用微針好似會浪費好多精華液,流到成頭係......

但人都係怕死,人都係怕痛既!所以我都話好呀!


跟住好快就安排攤上椅,有人幫我消毒頭皮同搽麻藥......

老實講佢地都好努力搽,但我覺得大部分都搽左去髮根,落唔到頭皮到......

於是髮森個小妹妹愈搽,我就愈驚,死啦等陣打針肯定好痛......

結果,第一針壓落黎個下,唔係好痛,係劇痛!

我真係痛到叫左出黎,成個人震左一震,一諗到仲有咁多針要熬我真係眼前一黑.....

但都比左錢所以都要受!

個半個鐘我真係......好似上酷刑咁,打針個阿姐仲話我特別忍唔到痛喎!可能係啦但我真係痛到背都濕埋,頂頭頂同腦兩邊位仲特別痛!我全程痛到眼濕濕,只係想快啲完!

我做到一半已經發誓永遠唔再做呢個RC活髮神仙水療程,絕對頂唔順做多次!

比針插咁多野又恐怖又痛到死!


到最後出去簽名個陣時全程我都眼紅紅,真係覺得自己貼錢買難受,心裡面好鬼嬲。

不過睇到我咁,髮森顧問淨係安慰左兩句就立即轉入hardsell mode,我淨係feel到成個頭又痛又腫,非常緊好唔舒服,都無心機聽佢地sell咩......呀佢地真係唔理人架喎,我講左好多次太痛我唔會買多幾次架啦!髮森顧問仲一輪嘴轟炸我,係咁sell,話雖然係痛,但最緊要有效果,痛都痛得值得啦!


首先,有無效果我岩岩打完根本睇唔出,其次就係痛得值唔值得係我話事,唔係你!

見我唔出聲,佢就梗係又大吹特吹個RC活髮神仙水真係可以生髮架......

我上網睇,RC活髮神仙水幫頭皮補水其實係唔會生髮,最多就係控油,等平日無咁多油自然就少啲脫髮......個原理大概就係咁!

不過我都費事同髮森顧問嘈,佢Hardsell都係為人工,我淨係話因為太痛啦而家唔係太舒服想返去休息,之後就直接拎袋走,髮森顧問見我黑曬面都無點攔我,可能驚我情緒爆發會當場發癲......


我返去同返朋友講呢件事,佢地都話原來RC活髮神仙水咁痛架?佢地本身都想去做添.......

我話如果忍得痛就去啦!做完我的確係覺得頭皮好返之後無出咁多油既......

但講到防脫同生髮就無咩感覺啦!

但To be fair,我睇人地講好似要做坐底4次先見到好好既功效既......只係我實在頂唔順太痛!


有朋友話我死蠢,問我點解唔去做PM(Perfect Medical ) 去做王牌F8激光生髮療程?

佢話佢脫髮友入面四個有三個都試過,試完都買左Plan,而家個頭好似都Keep得幾好咁?

話時話,Perfect Medical個F8我梗係知,我懷疑地球人上所有脫髮既人都聽過!

但因為我一直唔係太信非入侵性既療程......

我之前梗係覺得要滲入頭皮既成分好似生髮水呀、水光針呀個啲先有用......

但同朋友傾完一大輪我又改觀左,佢個激光照落頭皮深層都好似有用......而且仲要唔痛!


因為我覺得都幾吸引,同埋之前試RC活髮神仙水試失敗左......我都急住搵個有用既!

我同班friend愈傾愈心動,最後仲即場book左Perfect Medical F8生髮療程首次免費試做。

因為係免費所以一啲都唔肉赤!

我諗佢地咁多人幫襯,多到上埋市,就算係試做,多多少少都有啲用呱?


我知你地心急知道結果,直接上結論啦:

  1. 我Book左星期六上朗豪坊店,上到去人超多,但等左5分鐘到就可以入房

  2. 顧問循例又係用部Check頭皮機,又話我脂溢性脫髮

  3. 你要佢唔sell係無可能既,所有大公司都sell,你地咪傻啦,但Perfect Medical  sell得唔算甘,淨係話我既頭皮有更好更有效既Perfect Medical 療程可以做

  4. 最後我話想免費試左F8生髮療程先,如果有用,其他Up Sell再傾啦!

我大概講下Perfect Medical個F8激光生髮療程個流程,你會坐定定去照頭皮生物激光,之後會搽生髮水,算2個Steps,就同髮森個RC活髮神仙水差唔多,但全程唔痛,會feel到頭皮熱熱地、刺刺地咁有啲反應。

注意返,做完係無即時效果睇到既,我本來都有少少失望......但返去一星期後發現頭油減少左,而且,仲生左少少BB毛!雖然唔多但都覺得有料到,我好開心!

我決定會返去Keep住做呢個Perfect Medical 生髮激光先啦,然後再睇下有咩可以offer幫到我!最緊要係有效又唔痛呀嘛!

免費試做:Perfect Medical F8生髮療程

CC BY-NC-ND 4.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!