【實測】DR.MIRACLE皮秒激光去斑療程有冇用?好唔好?推薦對我真正有效嘅去斑療程!

Mandy Ng
·
·
IPFS
·

最近天氣正式熱喇!又係時候打斑同預防斑斑喇!

講到打斑梗係皮秒啦!

但市面上超多皮秒療程揀,而且價錢天差地別,真係令人都唔知點揀好!

今次我就試左市面上其中兩間,一間小型規模、另一間上市公司!

點解會揀呢兩間因為方便就腳,就喺我公司樓上樓下,都喺朗豪坊!


照去試做順序講左第一間先,就係DR.MIRACLE皮秒激光去斑療程

其實DR.MIRACLE人地官網正式個療程名叫Fotona StarWalker皮秒激光去斑療程

Fotona做Q-Switch即係傳統激光就聽得多,不過身邊就好似無咩人做Fotona既皮秒......

但Fotona又係外國機又老牌,其實平平地非常試得過!係會比一般市面上既熱門皮秒機更平!


DR.MIRACLE呢個皮秒激光去斑療程講到明用1064nm

我都做左少少功課,1064nm呢個波長屬於中深段就應該唔會表皮結焦甩痂

有啲人好在意會唔會結痂呢個問題,有啲人鐘意有人唔鐘意,我就無咩所謂,只要有效去到斑就得,我啲斑其實唔明顯、唔嚴重,多數雀斑同少數色沉,遮瑕一抹就咩都睇唔到,所以我覺得自己都唔洗用到咁貴既皮秒去斑療程既.....


好,廢話少講,立即睇下第一間DR.MIRACLE皮秒激光去斑既流程係點先!


DR.MIRACLE 皮秒激光去斑

環境整潔舒適度:👍👍👍👍👍/5

員工友善度:👍👍👍👍/5

皮秒打斑療程痛感:😣😣/5

皮秒打斑有效嗎:⭐⭐/5


DR.MIRACLE既環境就真係好方便就腳,而朗豪坊層層都有海景咁滯,呢樣我就無咩稀罕

DR.MIRACLE間店都係行文青溫馨風,舒舒服服環境睇落好企理......

不過我就唔敢掂佢地擺係沙發既「迎賓」大熊公仔......

淨係遠睇都覺得有太多網紅KOL化曬全妝濃妝攬住隻公仔影相,而呢隻熊仔都唔知幾耐無洗過......另外不得不提既就係,做療程前DR.MIRACLE有自家煲滋潤茶水飲,我覺得呢樣野幾好


DR.MIRACLE顧問都係話我既色斑係冰山一角(有冇覺得間間美容院都係咁講?)

雖然表面上塊面無咩色斑,好似得色素沉澱、色斑同瘡印仔,但事實上皮膚底層有好多黑色素,只要年紀一大、曬得多就會浮曬上面之類......

所以用呢個中深波長去打散皮膚真皮層既黑色素就岩架架啦!

嗯,我聽就聽左先,但DR.MIRACLE佢地呢個皮秒去斑療程究竟好唔好就要試左先知


皮秒去斑療程既過程好快,大概15分鐘度就好似打左2 round定 3 round喇!

DR.MIRACLE成個流程超簡單,瞓上床卸妝潔面完然後set機,打完10-15分鐘度就敷mask

前後大概搞左半個鐘度,打完斑除左覺得塊面某啲位泛紅同熱熱地基本上就無其他野睇既

療程無咩感覺,可以話係舒適

咁療程剩個半個鐘用黎做咩?梗係用黎sell你買Package啦!

我都明,咁大間舖頭如果個個上黎試用一次就走,要招呼幾多人先圍到皮?DR.MIRACLE梗係會想你買Plan分期!顧問落曬力說服我一做完佢地既皮秒去斑療程會睇到即時效果,睇下面色白左、毛孔即時緊緻收細好多.....

但一黎我懷疑面腫迫細左毛孔,二黎就係敷完gel mask幫肌膚補水就梗會白淨左、毛孔細左......如果你話完全無野睇我先驚啦係咪?


既然我係黎DR.MIRACLE打斑,訴求就係去斑而唔係話白淨收毛孔咁簡單

所以我都堅決話要返去至少一星期睇下去斑效果點先,無論如何而家都唔會買住架啦!

喺DR.MIRACLE你來我往打太極大概10分鐘我就走到

因為之後我被sell到唔太耐煩,佢講咩我都係嗯嗯嗯嗯問咩我都唔答(我都唔想咁無禮貌不過係被迫架)見我油鹽不進,個DR.MIRACLE顧問都認輸,最後有啲黑面咁叫我返去考慮下先......

於是去第一間試皮秒去斑就咁完成咗!


後續就係:做完DR.MIRACLE皮秒去斑既一星期之後的確係皮膚白淨左、蘋果肌飽滿左同毛孔收細左.....

但講到去斑效果真係零......色斑仲係原封不動喺個度!

我覺得可能關用既能量同波長事?總之就解決唔到我最迫切既色斑問題,感覺都有啲失望

有網友話要打表面色斑一定要結焦結痂.....如果唔係就無用?!!?真架咩?


OK,咁我就去第二間試LOL!


第2間:New Beauty PicoCure超皮秒去斑療程


環境整潔舒適度:👍👍👍👍👍/5

員工友善度:👍👍👍👍/5

皮秒打斑療程痛感:😣😣/5

皮秒打斑有效嗎:⭐⭐⭐⭐⭐/5



我去打斑既第二間就係幾出名個間 New Beauty

New Beauty最出名既地方應該係佢搵到天后Sammi代言!

本身以為佢用黎對憾雙胞胎代言個間,但之後我發現佢兩間公司唔係走同一條路線......

New Beauty係行洗腦式洗板式、鋪天蓋地賣廣告,然後奉行大件夾抵食......

咩1888/10次之類(佢地好似咩療程都係1888十次!?)

mind u

有好多人網上講話New Beauty呢個價格唔真,上到去之後有另一個「私人價」

雖然New Beauty開比你個價錢都係合理同埋比起市面偏低,但就唔會係低到去1888/10次,因為你諗都知無可能啦......咁呢樣我又唔太擔心喎,用腳趾諗都知皮秒去斑無可能平到咁,都係宣傳綽頭黎架咋,唔係有人信下話?

因為我都預左一筆錢去打斑,如果有效果既話係唔驚貴少少!


值得一提既係,因為New Beauty財大氣粗LOL,所以N多療程都係免費試做!

你想搵個唔係免費試做都難......

最後我揀左PicoCure超皮秒去斑療程,Why?貪呢個療程夠多波長揀!網友話雀斑一定要結焦呀嘛!

呢個療程係用咗皮秒+納秒激光,一共用4種唔同嘅激光波長去打斑架,感覺都係市面上最齊全啦呱?仲唔等我一口氣試曬全部波長?


New Beauty都係喺朗豪坊,環境寬闊企理唔在講,亦都有無敵大海景......

不過我日日office都係對住同一個景,的確係厭左,唔稀罕LOL

New Beauty比我既感覺係啲人係專業啲,的確就唔係街坊小作坊既感覺,唔會好親切咁叫你阿妹點點點,都係叫小姐

入到New Beauty顧問房係循例做皮膚測試,循例就話我表面色斑係冰山一角,話底層好多黑色素蠢蠢欲動緊LOL,只要遲少少,老左皮膚變薄或者多啲受曬就會跑出黎,最後盡早處理左佢先啦!

佢亦都有提到而家面上已經有曬斑浮面,會幫我全面打同重點打斑......

傾完一圈確定左方案就開始做PicoCure超皮秒去斑療程啦!


PicoCure超皮秒去斑點做?個治療師應該就係會打左納秒先再用皮秒去重點擊碎色斑既......

我感覺能量的確係比DR.MIRACLE大,因為每一下唔止感覺到微微熱,仲有橡筋彈既感覺!

尤其皮秒去斑波長愈短、愈表面就愈痛......

不過New Beauty治療師問親我,我都話可以接受,一黎真係橡筋彈咁半秒就無左,二黎的確唔係好痛,三黎就係女人梗係「要靚唔要命」,只要可以一次過清斑,痛啲都會咬牙忍左佢啦!

PicoCure超皮秒去斑療程個能量雖然明顯比DR.MIRACLE較高,但都老老實實打左三轉!

治療師到最後係逐點逐點斑同我打,佢打走既係我鼻樑上既雀斑......

我都估唔到New Beauty個治療師會咁細心、咁抵得諗,我諗呢次免費試做係真係做得過!

另一方面黎講,New Beauty佢地都真係好識做生意,真係要打到盡啲新客返去先見到效果先會買你架嘛......


循例,皮秒去斑打完大概3 round度就敷mask降溫褪紅然後就搽保濕防曬走人

New Beauty治療師比塊鏡我睇既時候當然就落足嘴頭大讚特讚啦!

不過我事實上無咩理佢講咩,第一次見到塊面出現好多好細既血痂覺得好神奇LOL

我明明聽講一般做皮秒係不會結焦,可能係因為納秒同皮秒都有打呱......

搞到我岩岩做完PicoCure超皮秒就好期待個去斑效果!

另一方面我覺得出去同個顧問傾既感覺都唔錯......

Mind u

唔等於New Beauty顧問無sell,唔sell係無可能既事,但的確顧問係比較有理有據

佢話而家同你講見到去斑效果就呃你既,你而家塊面紅紅地腫腫地,的確係咩都睇唔到,但我保證唔洗一星期,2~3日就可以甩曬所有雀斑,到時你返黎搵我買啦!

New Beauty顧問跟住都sell左一陣,不過因為佢好有信心我一定會買,所以我都好有心機去聽Package點買同幾錢,仲叫佢不如寫低比我啦,我就用手機影低佢......

之後再問多兩三樣野其實都走得。

睇人啦,可能咁岩我呢個New Beauty顧問今個月追夠KPI定點

都有少少Sell但唔多,我算係順利試曬問曬我想試想問既之後就走得!

所以出佢地New Beauty大門既時候我個心真係超Happy!覺得真心賺左!

個New Beauty顧問咁有信心,去斑結果唔洗講就梗係有啦!

我當晚返去洗臉就洗走曬啲焦,第二日起身就睇到色斑位好似「蚊賴」咁既淺灰粉色,之後好快就變淡......個下我就覺得,真係有料到喎!再係咁唔洗一星期都褪曬色斑!

結果不出所料,我原本既斑斑淡左好多,於是跟手星期六我就買左New Beauty成個PicoCure超皮秒去斑療程!

免費體驗:New Beauty PicoCure超皮秒去斑療程

CC BY-NC-ND 4.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!