Shini
Shini

一些隨意的想法 4

所以呢......我現在真的把圖書館當成我的「官方」避難所。 除了圖書館之外,去任何地方我都感到不舒服。

只有書和圖書館員們才能和我溝通,只有他們理解我。 我真的很想相信這一點,但我知道還有更多的事情。 我還有更多值得珍惜和感恩的事。 我想做得更好,我們都在掙扎,我們都想太多。 我會克服它,我會克服一切,我會變得更堅強,然後提供我的善意並回報這種程度的友善。 我不會記得所有支持我、幫助我的人,但他們絕對不是某人。 他們很特別,他們對我來說就是一切,他們造就了現在的我。 謝謝你們所做的一切,你讓我的一天繼續下去。

So... I really see library as my "official" sanctuary now. I feel uncomfortable to visit anywhere besides library. Only books and librarians can communicate with me well, only they understand me. I really want to believe this, but I know there is still much more than this. I have more to cherish and be thanksful. I want to do better, we all struggle, we all overthink. I will overcome it, I will be stronger and then offer my kindness and return this level of friendliness. I won't remember everyone, who supports me and helps me, but they are definitely more than one. They are special, they are everything to me, they make me who I am now. Thanks for everything, you keep my day going.

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论