Shini
Shini

一些隨意的想法 2

這是全新的一天,我去了圖書館,一開始就讓人耳目一新。

儘管如此,我很快就回家了,在街上巧遇了一些朋友。 沒有什麼特別的事情發生,也沒有什麼不好的事情發生。 我該怎麼說,我什至不確定我是否希望發生一些奇特的事情。 只是一個普通的一天,我和日記。 此外,我並不認為自己非常獨特,每個人都有自己獨特的方式。 所以我很喜歡看到人們日常的胡思亂想,這讓我覺得不只是我內心的聲音是這樣的……健談,不是嗎? 寫作確實是表達感受和想法的好方法。哦,我確實想提一下,我今天喝了太多咖啡。

it is a brand new day, i went to a library, that was quite refreshing for a start. nevertheless, i went home quickly, meeted some friendly coincidentally on the street. nothing special happened, nothing bad either. what should i say, i am not even sure whether i want something fancy happens. just an ordinary day, me and the journal. moreover, it is not like that i see myself as super unique, everyone is unique in their way. thus i really enjoy see people's daily random thoughts, it makes me think that not only my inner voice is this... talkative, does it not? writing is truly a good way to express feelings and ideas. oh, i do want to mention that i drank too much coffee today.

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论