selftaughtmkt
selftaughtmkt

StrangeJoanne : 超級SLASHER /畢業於DESIGN / 打滾過MEDIA / 專業WRITER / 佛系PR / 研究下SOCIAL / 自學MARKETER #marketing不求人 #ig ※ 9噏當幫忙 港人優先適用 ※ 講人話.講實戰.講經驗

有一種情況 我會勸你唔好嘥錢做marketing...住

--------////// 搞掂公司本質先至開始就唔使洗冤枉錢喇~

我都有幫唔到我個客嘅時候…

我有個客人佢係做高檔女裝生意,佢搵我嘅時候都唔係好清楚自己要啲乜,亦都因為疫情,加上行業競爭大,令到佢好迷失。

我冇辦法從根本改變佢嘅產品,畢竟佢已經做咗好多年,我只能夠用好多個方向去分析比佢聽,佢個品牌同其他公司競爭緊係邊方面,搵出佢嘅USP(Unique selling point)。啊~USP真係好緊要~~~ 搵到自己叻啲咩先可再做宣傳推廣,唔係就盞嘥錢。

所以奉勸各位,要清晰純靠marketing唔可以幫你起死回生!要令自己品牌屹立不倒,本身產品嘅競爭力先係根本所在,再做marketing先至事半功倍。


CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论