star_hope
star_hope

我是一位占卜師 使用牌卡為神諭卡 靈性諮詢 一般工作、感情占卜 擅長個人成長、內在探索 有需要占卜為你指引方向的人,可以直接找我喔 粉專:流星的希望 IG: star_hope_oracle 連續三場活動都突破50000獎金,最高上限

The people, The life/人們與人生(內有中文翻譯)

A hundred of million people like Milky Way.

Since we born, we have to meet many people in our life.

Can you count it ? How many people will you meet?

The family, the friends and the unknown person.

The more the road of life we walk, the more people we will get.

But why many people we meet, we still feel lonely sometimes?

Even We get alone when we become old.

We get many people in life but also many people leave from our life and become unknown person.

Some people leave us without any reason.

It’s like a little piece of us.

Who can be that person stay with us until life end, it’s a big treasure for us.

Just keep them and care them.

I wish I can be that treasure to the people who I care.


——————————————————————————

好幾億的人就像銀河一樣。

從我們出生的那一刻起,我們一定會遇到許多的人。

你數的出來嗎?自己在一生中會遇到多少的人?

家庭成員、朋友、又或者是陌生人。

當我們在人生的道路上走的越多,相對的,我們所遇到的人也會越多。

但是,為什麼我們依舊會感到孤單,即使我們遇到了這麼多的人,甚至當我們老的時候卻只剩下自己。

我們認識了許多的人,但同時,也會有很多人從我們的生活中消失。甚至有些人在沒有任何原因的情況下離開我們。

那就像是這樣過客一樣。

能夠有個人陪伴著我們一直到我們的生命消失的那一刻起,那真的是一個天大的寶藏。

好好的對待他們吧!

我也希望我能夠成為我在乎的人的寶藏!



——————————————————————————

突然有一種感慨而寫的..

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论