Ericの日常生活
Ericの日常生活

一個喜歡去旅行的香港人,因無所事事,所以記錄一下日常生活。 希望大家能多多支持!

【2023曼谷旅行】好食的芒果糯米飯刨冰 After You Dessert Café

【泰國人氣刨冰】
相信大家都聽過泰國After You Dessert Café,曾經係香港CWB仲開咗一間分店,但賣成100HKD up一個,同智商稅冇分別~ 所以我啱啱去咗曼谷旅行,酒店又係Terminal21附近就決定入去食。
----------------------------------------
芒果糯米飯刨冰 THB265 (HKD 60)


最上面白色嘅物體唔係Cream而係奶蓋黎,淡淡的鹹味但奶香味好濃郁,整得好好食。冰嘅口感就類似雪花冰,好綿綿滑滑,入口即溶。

成個冰都充滿芒果味,淨係個冰已經係芒果刨冰味,另外入面仲有大量嘅大大舊芒果粒同煙煙韌韌糯米飯,就好似食緊麻糬咁。

After you仲會提供芒果糖漿同椰奶漿比我地落,但我自己覺得唔落已經好好食,落咗反而太多破壞咗個層次感。
----------------------------------------
📍After You Dessert Cafe @ Terminal21
地點﹕Terminal 21 Asok 1/F
營業時間:星期一至日 10:00-22:00

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论