拿哈哈
拿哈哈

熊人熊人變呀! 拿哈哈變呀! HEY!

大拿移 - 世界盃狂熱

呢度不愧係現代足球運動嘅發源地……

作為現代足球運動嘅發源地,大國嘅國民真係從心底喜歡足球運動。今屆世界盃決賽周分組賽啲時間適逢上班上堂嘅時間,聽聞好多公司都容許員工喺盎人之地隊作賽時睇波,或者乾脆畀員工留家工作方便觀看賽事。我小朋友嘅學校係直頭出通告話會喺比賽時間畀佢哋睇波,不知幾爽皮。

我住嗰頭有一家人喺決賽周未開波前就已經喺屋企掛咗呢兩支旗出蒞以示支持,去到今日都真係so far so good喎。

我影嘅!

不過如果今晚順利的話,呢兩隊就會喺下一輪碰頭…唔知到時佢又會支持邊隊呢?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论