【DR REBORN 遊花園】準新娘去減肥,顧問點都唔比我買Onda一叮溶脂?

Mandy Ng
·
·
IPFS
·

係,我認係我心急,但結婚前減肥邊個唔心急?

我聽姊妹講話其實婚前大概半年去減肥就得架啦,因為減到5 Kg開始就會入平台期,甚至可能會反彈,所以太早減其實完全係「晒料」,可能結婚個時又復胖返!


我本身唔係好肥,5中,因為體脂高所以睇落係會肥少少

但最慘係手臀同大脾內側減唔到,搵唔到個大腿縫!

我本身想重點減呢2樣野,但比我姊妹們真係一言驚醒夢中人

佢話:點解要減對腳喎?對腳著左長裙根本睇唔到!?

佢岩!所以我就重點減手臂同背就得,真係可以慳返到好多錢呀LOL


我當初諗得好精打細算,但美容師其實仲精打細算過你囉!

我揀左DR REBORN呢間因為出名、DR REBORN多分店夠就腳,而且最重要係阿Sa代言我對佢真係好有好感

而且DR REBORN用醫生掛帥,真係仲有好多吊眼線、美容針項目...

諗住肯定無死啦,結果:

  1. DR REBORN顧問知道咗我係結婚前減肥,就好似捉到水魚一樣興奮!

  2. 知道我想試做佢地部平機Onda,就立即叫我轉另一部「雖然貴少少,但效果好好多既機」,我同佢講左好多次唔洗,佢都好似聽唔到咁帶我遊花園

  3. 我話淨係想減手臀,DR REBORN佢地係咁話體脂高既話點睇都會肥,叫我要增肌減脂(我斷估增肌減脂係有另一部機?好貴既?)

  4. 總之勁Hardsell我做埋身體其他位,唔想我淨減手臂,明明DR REBORN既機自己拆分部位黎賣架喎?

  5. 最嬲最嬲既係,我好聲好氣同佢講,結婚已經洗左太多錢,我暫時唔會考慮住,佢表現到我好似唔識計數,我好蠢咁,話如果買Plan拆返開幾幾錢咋,買得愈多愈平架喎......每個月比幾幾多咋喎,仲話結婚係一時既事,結完都要繼續瘦身、要Keep住老公...


老老實實,我唔係明星又唔係model,完全唔知keep到咁fit做咩,而家我又唔係健康出事

最後我都係揀左用三位數價錢試做onda,療程10分鐘做完,hea做得好緊要,我甚至覺得應該無10分鐘?其實預左DR REBORN會出話術,預左DR REBORN會hardsell,但估唔到說話咁難聽...


話結完婚唔應該無曬錢、應該會有得賺先岩,又話「你而家手拎呢個預算呢我真係幫唔到你」......平機成效係比較有限,唔太適合我呢種身形囉!話我呢種身形要下猛藥.....


我到最後一做完個onda療程,簽完名真係立刻衝出去DR REBORN。

我真係完全體會到咩叫DR REBORN「香港服務態度」,就係明知你唔買架啦,佢地點都賺唔到錢,就嘴臭式侮辱你,故意等你難受好似你浪費左佢時間咁,好似你上去DR REBORN佔佢地便宜咁!


當然因為我淨係做一次DR REBORN既Onda,所以效果好似有又好似無......總之就唔明顯

我都明減肥係要做幾次個效果先明顯!但見過鬼都怕黑,唔再太敢去大公司做,但又心思思成日睇減肥療程既廣告......

直到我同事話陪我去佢去開個間啦 Perfect Medical

佢話佢個Perfect Medical美容師唔hardsell架,直接跟佢個個就得,反正機係個啲機,間間大公司價錢亦都係差唔多


因為我真係趕住減肥,所以就跟左佢去Perfect Medical

果然,好似我同事講咁,事先打左聲招呼,一路都係開綠燈

佢相熟個Perfect Medical美容師幫我量左身、用電子榜量左重同體脂,得到左比較多既數據之後先開始sell我,感覺其實都Pro

我地斷斷續續傾左好耐,好似都有半個鐘

Perfect Medical主要傾有咩技術岩我做,日常有咩要注意,尤其係飲食點食,例如食咩先食咩後之類,真係好用心

Perfect Medical顧問話佢自己都係過來人,其實減肥話難唔難、話易唔易,仲問我婚期幾時?我地約定左要某日之前減肥成功,因為佢話其實係要留時間去試衫改衫試妝個啲

瘦左落去之後好多野都好唔同架!Perfect Medical個顧問講得真係好有道理,佢話因為佢都係婚前狂減成功,所以好有經驗!


佢話Perfect Medical減肥機係有效,有效在針對性減好難減既位,即係手臂、大腿內側、Pat Pat下半部分之類,當然,仲有肚腩同腰!著婚紗可以遮到腳,但如果肚腩突突就好肉酸,因為側面見到!但日常其實都係要節食架!


我覺得佢講得好真實,因為我覺得減肥機真心唔係萬能

如果邊個講到減肥機好似無敵咁,唔洗節食又唔洗運動淨做機就得既話,我會覺得好假!佢推薦我做Perfect Medical S6溶脂修形療程,簡單黎講就係用生物激光,用熱力去溶化脂肪細胞薄膜,等多餘脂肪溶出黎比身體代謝走

係Perfect Medical做機過程其實好舒服,唔痛,會feel到我肚仔暖暖地(用係脂肪層厚既地方會更加見效),大概瞓係度30分鐘,瞓下覺就做完!

S6溶脂修形療程有即時去水腫效果,成個人一去完廁所之後瘦左好多,上磅一磅輕左成1Kg

之後要到第2個禮拜效果先會再明顯啲,因為脂肪已經隨住代謝排緊出去


我好認真好用心,半個月去做一次S6溶脂修形療程減肥機

效果好到快到你唔信!

全身瘦就算健康飲食同一星期做2、3日運動,局部瘦就靠減肥機

三個月我成個人瘦左一個碼,已經瘦左5Kg多啲,而且瘦得好緊緻

我真係超級開心,試婚紗都著得令好多!終於可以揀我想著既款式!

如果有人有興趣,或者同我一樣係準新娘子打算開始減肥

可以參考下個療程:Perfect Medical S6 溶脂修形療程

SOR,好多人問我顧問叫咩名咩分店,我唔可以開名,費事好滾搞到佢,佢做到主管級數,平時已經好忙架啦,已經N多客!

我打算之後將我平時既餐單同居家輕運動都開Blog同大家講!

記得Follow我跟住睇,我減到,你都一定得!

CC BY-NC-ND 4.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!