連天
連天

英籍香港人,個人主義者。喜探索新事物,也選擇性懷舊。

榮華臘腸係咪想恐嚇年輕人?

一個為咗追求理想嘅年輕人,最後會變成一條臘腸,下場仲慘過一棵韭菜?榮華臘腸係咪想出呢條片恐嚇年輕人,叫佢地快快快離開香港?

今日睇咗榮華臘腸條廣告片,真係心都寒埋,堪稱本年度香港最佳恐怖短片!

https://www.youtube.com/watch?v=KWcQM0HZyG4

條片本來係打感動,sell年輕人(麥兜)辭咗份工追求理想(玩滑浪風帆),然後…佢死咗!

Sorry快得滯,回一回帶先。條片本來一路冇乜問題,後段麥兜同愛人去滑雪,然後雙雙躺平響雪地上,最後竟然變咗白飯上面嘅一pair臘腸!就係呢個shot,一秒間令呢條溫馨廣告片變成恐怖片。

此片一出,網民馬上認為係廣告界嚴重炒車事件。有人記起麥兜廿年前講過「香港運動員唔係臘鴨」…但原來係臘腸!甚至有人將「雪地孖腸」聯想到十年前港劇《天與地》被人食咗嘅家明!我唔知而家有幾多小朋友仲鍾意麥兜,如果佢地第日食臘腸的時候想起原來係食咗麥兜落肚,心理陰影面積唔知有幾大呢?

究竟係邊個廣告界天才度條咁嘅蹺出嚟,係咪同個客有仇?但由於條片嘅storyline同個ending太違和,我又想到會唔會「人變腸」呢個idea其實係個客夾硬要加落去嘅呢?我想等廣告界中人畢明爆下料。

我相信而家榮華已經知炒晒車,所以條廣告片響Youtube已經關閉留言,遲啲可能會下埋架,大家有得睇好快啲睇。

咁成條片究竟想帶出咩訊息?係咪即係話一個為咗追求理想嘅年輕人,最後會變成一條臘腸,下場仲慘過一棵韭菜?韭菜都係被割啫,割完可以再生返(跟著再被割),臘腸係被人成條食咗永不超生。榮華臘腸係咪想出呢條片恐嚇年輕人,叫佢地快快快離開香港?講到咁白會唔會從而危害國家安全呢?呢個時代真係太多靈異事件,冇乜事我返出去先。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论