甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《hea住去San Marcos》

11 Oct 2019, Fri (Day 132 晴, San Pedro-> San Marcos -> San Pedro - Lake Atitlan, Guatemala )

今朝起身hea左陣就去食早餐 , ok wor, 有五款任揀, 我當然揀左最鍾意的pancake 啦, 仲要有生果伴碟, 開心c, 令我突然又為呢間hostal加分。 

食完早餐飲完啡, 仲問定host有關去Antigua 嘅shuttle information,係咪Q75直達Antigua? 最遲要幾時同佢講? host回覆話一點confirm都ok,所以我打算出去check下價再覆佢。 

係hostal坐下企下又出去, 問左幾間agent 都係Q60, ok wor, 同搭船去Panajachel轉chicken bus去Antigua一樣價錢。 問到有間叫Mayan嘅agent 仲可以碌卡, 佢話我Q60可以唔收extra charge添, 正喎! 但我還在猶豫多住一天, 定係明天就離開Laguna Atitlan!

但無論如何我都要返去攞credit card先, 所以可以再諗諗。 跟住心血來潮,我又問下去Indian Nose的行山tour,一間開價Q100 (見我走自動減至Q80),另一間一開是Q60,good deal wor!但凌晨4:30要去到佢哋鋪頭等, 黑蚊蚊我唔想一個行咁遠喎, 雖然佢話可以加Q10幫我叫的士,但其實我可去可唔去, 要自己過嚟令我參加興致大減, 再諗諗。

之後行到去碼頭, 記得Eva話San Marcos靚, 所以心諗如果船仔唔坐地起價我就去遊一圈啦! 好好呀,今次終於開正常價Q10單程, 咁等我買定來回票先。 比Q100佢船伕, 當佢轉交管錢叔叔時, 阿管錢叔叔只係找回Q60嗰個船伕, 好彩船伕堅持唔收多我錢, 最後找回Q80,就係咁, 我攞住張船票同找左嘅錢就出發。

船先去San Juan停一停接人, 之後就出發去San Marcos。 今日天氣唔錯, 天好藍又有的雲, 好靚。 由碼頭右邊看, 可以看到三座volcanoes , 有Volcan San Pedro, Volcan Atitlan 同埋Volcan Toliman。

San Marcos其實都係好細, 落船沿路就係紀念品, 又有學煮餸的地方, 仲有幾間coffee shop。 我隨心在這裏行了一圈, 一個鐘唔使就行晒, 我仲買左2隻蕉食添 (Q1)。 

回程也很快有船, 然後就直接返homestay溫下書。 點知想再出去訂車時落狗屎, 好彩最後停左。 我四點幾出去,Agent話明天無10am車...., 咁唯有book 8:30。yeah!真係可用credit card, 不過要8:20am係鋪頭集合。 搞完之後去左買炸雞 (Q8)食埋先回去, 再買了今天第二罐汽水一路行一路飲。

臨返去前仲買左2個包 (Q2)同去湖邊睇埋日落先走, 企我隔離嘅伯伯仲話明朝6點日出仲靚, 等我睇下有無能力起身先。


已用:Q96 (Q60是credit card)



Q20 來回san marco船飛

Q1 banana x 2

Q2.5 汽水

Q60 shuttle from san pedro to antigua (by credit card)

Q8 chicken

Q2.5 汽水

Q2 bread

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论