甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《原來屋主唔知我住緊間pink house!》

9 Oct 2019, Wed (Day 130 晴, San Lucas - Lake Atitlan, Guatemala)

Homestay嘅管家Macelion一早過嚟大屋請我食jocote,仲有十粒咁多, 如果我出去買應該要Q6先買到🤣🤣。

然後我趁早上天氣好, 出去centre兜了一圈, 順手問問去San Pedro的車怎麼搭, 原來無直接車去San Pedro㗎, 要先坐架truck(問左係Q7)到Santiago,再係Santiago轉船。 好彩有嚟探定大路, 如果唔係明天孭住嘢先嚟搵仲麻煩。

之後我又去左碼頭坐左陣就返去, 點知返到去發覺廁所反鎖左, 又急喎, 於是去左另一間房借廁所。 之後就溫下書瞓下教又一日。 不過我發現收到booking.com email話pink house話我no show,我覆返我仲住緊, 應該佢哋唔知係同一個人啫!



已用:Q0

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论