甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《從San Lucas到 San Pedro》

10 Oct 2019, Thur (Day 131 晴, San Lucas - >San Pedro - Lake Atitlan, Guatemala )

靜靜哋咁係San Lucas渡過左4日3夜,每餐都係食住嗰味餸, 雖然好喜歡呢到嘅寧靜同平淡, 不過都係時候走人了。 今早交低鎖匙就行去搭架truck去Santiago。嘩! 我第一次搭呢的, 真係好鬼刺激!間唔時會有的枝枝葉葉打落塊面到, 同埋的風直接吹面, 搞到我個鼻再塞dd。 不過都係好經驗,呢到除左好似我咁想送運自己去另一個地方,亦會有人運埋柴, 大家互相扶持讓位, 好搞笑!聽佢哋傾下眨下眼就到。落車時佢收我Q10, 我話唔係Q7咩?然後二話不說塞啱錢比佢就走, 搞到成車人係到笑🤣, 唔知係笑我騎呢定笑佢呃我唔到呢?

落車行無耐就到碼頭搭船, 被堅持收了Q25(明明上網睇人哋唔係呢個價喎) , 不過沒有選擇下唯有照搭, 但總有點不悅。

在船上認識了一個本地人, 他是玩音樂的, 仲請我食前幾天伯伯請我吃的jocote。 我哋傾左一陣就到, , 分道揚鑣後我就搵住嘅地方。真係一不離二, 承San Lucas的經驗,大門又再次沒有人應。 不過好彩屋主很快回來, 不用等很久!

其實間hostal環境我都幾鍾意, 但出去行一轉後覺得San Pedro不大, 加上沒打算行山, 所以可能留兩天就走。 由於這裏不能用廚房, 所以今日全日用麵包搞掂, 但很開心呀, 不用再吃自己煮的東西🤣🤣。 回去後跟hostal的host講只待兩晚, 他ok ar,而現在最重要是找車到Antigua。 

晚上沖涼時停電, 好彩剛沖完, 因為水即時變冷, 我摸黑換衫, 不過就無辨法吹頭喇, 唯有濕住頭反轉個人瞓。 


已用:Q139.5

Q7 truck to Santiago 

Q25 boat from santiago to san pedro

Q100 stays x 2days

Q1 bread

Q3 bread n cake

Q2.5 limonada

Q1 bread

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论