甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《本來諗住跟團就算0既Hierve El Agua同el Arbol del Tule之旅》

10 Aug 2019, Sat (Day 72 晴, Oaxaca, Mexico )

今日08:00已經出發, 一心諗住去返上一次住嗰間hostal報佢個tour, hea hea地咁去Hierve El Agua 同埋el Arbol del Tule再加另外三個搭單景點。去到hostal我表明唔係佢哋住客, 但想join團ok唔ok。 佢好好, 幫我打左好多個電話, 但原來10點的團已經出發, 雖然我𢱑頭點解咁早出左發, 不過我都好多謝佢幫手, 佢仲提我其實zocalo有好多大同小異的tour可以參加。

而家呢個情況, 我又諗下好無 明天跟而家住緊0既hostal嘅 tour, 然後今日睇下有咩方法自己去Tule。

返到hostal食個勁簡單嘅早餐 (多士同蕉同咖啡, 無食cereal)。 諗諗下不如問下reception有無其他建議。 好彩呢個receiption識英文, 除左比張map我, 仲應我要求幫我係張map到mark低邊到搭public bus添。佢話如果我去晒兩個地方最好早的出門口。咁我梗係拿拿林去埋廁所立袋走, 點知...同房沖緊涼, 最後搞到10點先出門口。 我出左hostal轉左再轉左, 然後直行到大馬路, 見到有collectivo, 但問左又唔係, 所以問下途人, 大概意思係過對面馬路就有車。 我一過對面馬路就聽到有人講Mitla, 咦, 咪就係我要去嘅地方? 因為reception話要係Mitla轉車去Hierve el Agua, 於是我第一時間就衝左上車。 車費20 peso。

其實呢程車都好抵搭, 因為成1.5 hrs車程。到站司機會好大聲講 Hierve el Agua, 原來嗰到已經有小型truck仔等緊遊客去Hierve el Agua, 我諗車頭會逼逼地, 但貨車尾唔見得好好, 我地9個人逼係個細細的空間, 如果有肥少少人坐佢就會賺少左, 因為只要塞得入佢都會繼續塞人, 仲要有個係要坐住唔固定嘅櫈, 其實都好危險。 呢架車收費每位50 peso, 而我亦終於明白點解, 因為山路其實幾崎嶇, 可能架車損耗會幾大。 而係經過架truck車頭的一剎, 有個男人同我揮手, 我第一樣諗到嘅係古巴撞到的日本叔叔, 但再諗應該係San Cristobal嘅Bill叔叔, 噢! 呢刻我有唔好預感。 

到左Hierve El Agua 未落車已被收入場費, 好彩25 peso唔算貴。 落車後, 果然不出預期, 阿Bill有等埋我, 好彩仲有另一個英國女仔Miss V, 如果唔係....

咁一去到當然去個廁所先 (5 peso), 之後阿Bill開始問我食唔食fruit cup, 咁無所謂, 佢想食咪買囉, 咁當然佢係好大方咁請我地食啦。 之後落到去個景點, 由於太多人, 基本上都好難影到相。 其實呢到嘅係溫泉水, 但又由於覺得的水唔太乾淨,所以基本上完全無落水嘅衝動, 咁亦都當然因為...無帶泳衣啦!

咁我同Miss V就行出另一邊的池仔, 而Bill就選擇留係infinity pool嗰邊休息。

其實個水池實在令我有點失望,又因人多關係, 基本上都無咩心機影相, 之後返去會合Bill諗住走, 點知佢又話想食的野。ok, 其實我無帶lunch都可以食, 但無我最愛的tortas, 所以本來諗住食嗰杯fruit agua就算, 但佢地又好有誠意咁叫我都一齊食, 不過由於佢地點嘅係重芝士食品, 所以我都無咩點食。食食下阿Bill又擺低錢話去排隊等車先, 搞到我地都好似趕頭趕命咁, 最終呢餐要165 peso, 而明明睇過佢地叫的每碟只係30 peso, 唔通反而嘢飲35 peso一杯。 最後夾返50 peso比Bill, 早知我一早話搭車走先唔食呢餐啦!

其實我真係唔太鍾意阿Bill成日夾硬將自己想做嘅嘢加係人地身上, 最慘係佢成日叫MissV幫佢問, 聽到都覺得好煩厭, 但我都唔可以一味埋怨, 明明我平時都會拒絕人架, 哈哈! 後來有truck到我地上車, 我仲懷疑其實我地打左尖添, 但算啦, 最後個個都上到。 上車時阿Bill叫我同Miss V霸前面車頭位, 我同Miss V話我同佢可以坐後面, 叫Bill坐前面舒服d。 點知佢又覺得難落台, 陪我地坐後面以示gentleman。 Ok, 咁坐左陣都唔開車, 佢又落車走去八下咩事, 原來仲有個位未fill。 佢就話好無大家spread左個cost等佢快的開車, 我真係o左咀, 佢心急得嚟係覺得人地都一樣心急, 我忍唔住話其實都好快啫! 跟住再等一陣有人上車, 而最O咀係架車開時, 阿Bill選擇企起身, 我又抵唔住頸講咁樣好唔安全, 叫佢不如坐返低。 咁當然佢話有分數啦, 仲話唔係好顛簸添! 梗係啦, 呢段路鋪左架嘛。 咁當然之後‘櫈’嘅路佢都有坐返低, 由於佢keep住講野同埋keep住叫Miss V幫佢問嘢, 我唯有扮瞓聽唔到。

架車去到Mitla後, 我真係頂唔順唔想同阿Bill一齊返去, 於是我問咁啱頭先係Hierve el Agua撞到一齊搭車的George係咪去Tule, 我可唔可以跟埋車一齊去。 好彩我問得早, 阿Bill一落車就衝去的士站問有無的士返Oaxaca, 佢仲走過嚟話好平, 30 peso/人頭。 Well,如果我同你同的士, 我隻耳仔仲得了嘅?於是我話我去Tule唔返去住。 係Bill仲撲緊的士時, 我問Miss V阿Bill好趕住返去咩? 點解樣樣都催住催住咁,當然Miss V表示不明白。 

脫離阿Bill後, 我同George, Sam同另一個女仔去左搭的左到Tule (30 peso), 原來呢到係一個鎮仔, 其實都幾舒服。

而棵生命之樹(話over 2000年架喇棵樹)就係catheral隔離, 不過被圍欄圍住, 要比10 peso先可以入。 咁我地都有照入, 行完就搭的士返Oaxaca。 因為上車沒有跟司機說定價錢,所以呢程的士應該貴左, 每人40 peso。

返到hostal後, 我就去今朝巴士站附近的超巿買左的配料返去煮埋個通粉食, 再hea一陣就瞓了。



已用:304 peso 

20 peso Bus from Oaxaca to Mitla

50 peso truck from oaxaca to hierve el agua

25 peso entrance fee (hierve el agua

5 peso toilet

50 peso lunch

50 peso truck

30 peso taxi from hierve el agua to tule

10 peso tule entry fee

40 peso taxi from tule to oaxaca

19 peso 紙包飲品 蕃茄 蘑菇 仙人掌果

5 peso 2 eggs

12 peso 3蛋+ apple 汽水

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论