甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《Cerro de la Curz》

(编辑过)
14 Oct 2019, Mon (Day 135 雨, Antigua, Guatemala )

今日一早起身, 所以亦早左食早餐, 整左雞蛋芥末醬包, 如果是蜜糖芥末醬就應該好食好多。

食完又溫下書, 仲同hostal職員Caroline交流西語英語。 跟住攞埋衫去洗 (Q5), 然後訂埋明天住宿同埋send work for accomodation嘅email。 好似做左好多嘢, 但又好似無咩做過嘢咁。 到洗完衫準備晾衫時, 發現洗完嘅衫上出現好多洗衣粉嘅跡, OMG,好似差過唔洗喎。

跟住我又出左去行個圈諗住搵Alex, 點知搵極都唔見佢住嗰間hostal - Somos, 但就意外地發現左我想搵嘅旅行社就在我hostal附近。

行完一輪最終只係再買左兩個公仔麵返hostal, 只因約左Caroline行Cerro de la Cruz。 原來唔遠, 而上山都係行300級樓梯, 所以雖然5點有多先出發, 上到去仲趕得切睇日落。 跟住回去時順手買左兩枝橙汁, 其中一枝比左Caroline以表謝意。 之後又返去煮麵食了。


已用:Q15.15

Q5 洗衫

Q2 公仔麵

Q2.15 公仔麵

Q6 橙汁 x 2

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论