甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

《適時偷懶》

3 Jun 2019, Mon (Day 5 晴, Barcelona-Spain)

今日個人都極庸懶, 不過本來就預算搵一日安排下古巴行程, 既然明天去達利博物館, 後天又去park guell, 似乎今日的懶來得自然而然🤣🤣


唔知係咪慣左唔同人逼, 所以差不多9點起身洗面刷牙, 我就出左去之前諗住搵日試下的西班牙油炸鬼 (churro),我點左本身已dip左朱古力醬的嚟試, 最少要叫兩條, 再加杯americano, 一共€2.62, 係好食喎! 返hostel再search發現原來呢間都係出名野, yeah!得來全不廢功夫!


之後係hostel hea加搵資料到4點幾又出動, 都係商場超巿啦, 買左6隻蛋 (€1.25), 一包ham (€1) , 1枝水同一包薯片(€0.88)總共€3.63, 跟手再去埋超巿收銀外的麵包鋪買了法包 (€1.7)就打道回府, 整出雞蛋ham 夾法包, 仲可以整多餐添! 隊埋個朱力mousses同少少薯片我又再hea了🤣


 今日共用:€7.95 (cash) 

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论