Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha57


「ian,佢今次唔會原諒我,我知道,唔會。」


「正常啦吓話,anson kong唔原諒你都正常。」ian矯住手冇表情講',事关真係抵死。


「陳仔。」ak再一次攬實ian。


「唉,冇眼睇你。」ian覺得自己兄弟抵死,但又覺得佢慘。


Ak太攰,係陳仔懷抱訓著咗。

陳仔冇奈地比佢攬。



「皮皮,我下星期,返香港啦!」妳同皮視像。


「玩夠啦?熊啤啤?見妳開心返就好。」


「life must go on ,你教我嘅!」妳笑。


「妳塊面做咩呀?做乜包沙布?。」皮皮真係細心。


「我琴日唔小心沖涼仆街,比玻璃介親,去咗医院縫針,都唔知會唔會毀容。」妳整個慘樣。


「冇人娶妳,我娶妳啦,啤啤!」


「係先好呀!陳瑞輝!你話架!」


皮皮心諗,如果妳肯我一定會架,最怕妳唔肯,其實妳改變成點,我都愛妳架啦。


「我几時講過大話呃妳呀,啤啤?」皮笑。


「咁又真係冇!」


皮皮份人從來唔會亂講,佢一係唔講,只係會做出嚟。


「啤啤,你知唔知呀,今日edan佢呀同姜濤呢又係到玩。。。。」


妳同皮皮一路傾.好似有傾唔完嘅話題;佢會講好多好多發生嘅事比妳知,又會用心聽妳講嘢。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论