Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha84


個show ak同皮皮都係心不在言,皮皮仲成日跳錯哂D舞步,ak又成日走错位,唔知點解今日大家都好攰,好似經歷完生死,大家淨係想快啲完咗個show,比件西裝嬲熱咗一日死咁滯。


可能係攰,可能係熱,又可能係今日發生太多事,皮皮未消化得切,笑容都冇乜。


「皮皮,有乜記得打比我。」ian真心錫皮皮,ian同皮皮可能未去到同ak 咁close,但佢哋彼此就有一種心照不宣嘅感覺。


「得架啦!」


Ak呢?佢一早自己走咗,大概佢都要自己靜一靜。

Ak自己一個揸咗架車去兜風,比自己清醒下。

佢一直專心揸車,喺佢望緊倒後鏡嘅時候

車上边忽然播住個首"一路向北"係佢第一次考到車牌揸車播嘅歌。


後視鏡裏的世界 越來越遠的道別

你轉身向背 側臉還是很美

我用眼光去追 竟聽見你的淚

在車窗外面徘徊 是我錯失的機會

你站的方位 跟我中間隔著淚

街景一直在後退 你的崩潰在窗外零碎


歌詞拉ak返去成功考到車牌第一次揸車,妳坐喺ak隔離。


「江𤒹生,揸車小心呀!你知你份人㗎啦!」


「妳提咗好多次喇!長氣。」ak一边拖住妳,一边揸軚盤。


「我想食薯條。」


「專心揸車啦掛住食。」妳餵一條比ak。


「睇倒後鏡呀!」


「揸車呢就好似做人一樣要向前衝向前望,

使乜睇倒後鏡呀?」啲人話嗰個人咩性格你睇佢揸車就知道。


「你呀!咁樣諗!就真係唔好揸車啦唔好累街坊,都要睇下隔離左右後面有冇嘢㗎!」妳塞多條薯條入ak個口。


「如果有車喺隔離爬你頭呀!你千祈唔好同人鬥添呀!會死人㗎。」妳太了解akD死人格。


我一路向北 離開有你的季節

你說你好累 已無法再愛上誰

風在山路吹 過往的畫面全都是我不對

細數慚愧 我傷你幾回


「知道啦!女朋友!妳怕我有事呀嘛!應承妳啦!為咗妳我會長命百歲之後娶你。」ak笑。


「揸車就揸車啦咁多廢話講。」妳都係由佢吹。


「除咗妳之外,我邊個都唔娶,我江𤒹生話嘅!。」ak拖住你隻手拎起喺度自high。


後視鏡裏的世界 越來越遠的道別

你轉身向背 側臉還是很美

我用眼光去追 竟聽見你的淚

在車窗外面徘徊 是我錯失的機會

你站的方位 跟我中間隔著淚

街景一直在後退 你的崩潰在窗外零碎


「都話小心囉!唔好搞搞震啦!」妳真係比佢激死。


交通灯一轉令ak返回現實,ak泊架車係求其一边。.對手擺咗喺軚盤上面。

回憶令佢忍唔住滴咗幾滴眼淚。


我一路向北 離開有你的季節

你說你好累 已無法再愛上誰

風在山路吹 過往的畫面全都是我不對

細數慚愧 我傷你幾回

我一路向北 離開有你的季節

方向盤周圍 迴轉著我的後悔

我加速超越 卻甩不掉緊緊跟隨的傷悲

細數慚愧 我傷你幾回

停止狼狽 就讓錯純粹


Ak拎左車上面掛住嗰個平安符錫咗一啖

Ak啲眼淚仍然不斷流落嚟

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论