Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

《我不配》

cha 3

「我頭先係屋企睇直播,你好charm。」


老闆娘盤膝坐係梳化到玩個AK演唱會造型人形攬枕,一邊成個小fans咁望住AK,兩個人相處,就係要吓里一種情趣,先有火花。


「係咪呀?我都知,我好令仔。」AK咁樣比條女氹一氹都幾開心㗎自信咁撥一撥頭髮。


「個人形攬枕有咩好玩?」


AK望住自己個樣個攬枕感覺有啲奇怪,個1:1攬枕,係mirror成班兄弟送比老闆娘,大家都知AK係個工作狂,做起嘢上嚟阿媽姓乜都唔知,更何況係女朋友,而家嘅ak已經好咗好多。


「你唔係到個陣,佢陪住我,頭先係佢陪住我,睇住你拎獎,就好似你喺我隔離感,我又好似係現場咁。」


老闆娘用手篤下個人形攬枕塊面,攬住佢再右手側側地咁貼落去望住ak甜笑一下。


AK係冇乜表情,但內心好錫老闆娘,又覺得好委屈佢,只不過好多嘢講唔出口,AK都知自己D性格同脾氣,有陣時又真係幾難頂。


「老闆娘!多謝你!」


日夜交纏探看,我不懂講出口,卻早察覺答案,其實我認我怕,怕說了變得更差,無論愛或抱歉,怕你總覺得太虛假。


「收到哂!」老闆娘比個Ok手勢AK,笑一笑。


「講講下都有啲眼瞓,套電影下次再睇。」AK打喊露。


下次?下次真係唔知幾時,AK實在太忙,忙到一個月可能只係見到幾次,做得老闆娘,就預左。


「老闆娘?」


Ak側側地訓,用手cool 老闆娘條頸。


「做咩呀?仲唔訓?又话眼訓!」


「你有冇掛住我?」


「有呀!我知你忙,冇嬲你,訓喇!」


「我想講,頭先喺台上面唔方便講,今日成就解鎖,好想同你分享份喜悦,同時送三個字比你,里半年,辛苦哂,多謝你,最後就係對唔住。」


最後果三個字"對唔住",AK講得勁快,仲有就係永遠都講唔出我愛你,但係對比以前嘅佢已經進步咗好多。


「收到哂,江𤒹生,我會陪住你,行落去,無論條路有幾難行有幾遠。」


老闆同老闆娘兩個都慢慢合上眼睛,享受得兩個人嘅平靜 。以前嘅AK可能真係唔識拍拖,後知後覺,成隻蝸牛咁,咩都慢半拍,歷練過後嘅佢,成熟左,同時都學習梗同女朋友相處一門咁深嘅學問,今次唔係之前咁樣拍散拖,玩玩下,感情係要兩個人一切經營。





CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论