開掛人生
開掛人生

☕️ https://liker.land/abundance/civic(贊助我) 恭喜你,看到我的文章代表你要開掛了XD 大家好,我是abundancelife 開掛人生! 藉由寫作體驗無限大的人生。

夜景有感

Hey! I would like to tell you:

The night view of tonight is so pretty, which reminds me of your beauty.

I am wondering if you are intoxicated by the pretty night view like me.

I know you already tried your best, so just let it go.

Take a rest as you can if you are exhausted

Never forget I will back you as you feel tired.

If you still feel so so bad, just appreciate the night view at this moment!

嘿!我想告訴你,

今晚的夜景很美,讓我想起了你的美麗。

我想知道你是否像我一樣陶醉於美麗的夜景。

我知道你已經盡力了,所以就放手吧。

如果你累了,就好好地休息

別忘了你累的時候我會支持你的。

如果你還這麼難過,那就欣賞一下此刻的夜景吧!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论