長江後襠推前襠┇囫圇肺話

根叔|gunshock
·
·
IPFS
·
我重以為只會有同字異音,原來重有同詞異見(sorry 手殘,「異解」至啱)。

 ▌當年今日 
📆 2019/0610

某府發言人深夜作出回應。本身我中文已經唔係好,睇完更加自卑過乜咁,真陰公。

家陣突然變成係「因應」一件事而提出修訂,並唔係「為咗」呢件事而做喎。即係,點?一班記者同樣𢱑頭。發言人再度發言解畫,愈解愈多問號。

某府咁多高收入嘅智將,竟然冇任何一位發現省城原來一直窩藏咗好多罪犯?就係呢一件事,先至令某府仝人彷如醍醐灌頂恍然大悟,跟住突然全部人又同時認為唔馬上修例的話,省城就會變成一個罪犯充斥之地?再嚟多嘢,撻蟻民嘅朵,話修例乃係民意所向?嗱,蛋衣蛋先,我要諗下自己有冇舉腳贊成過先⋯⋯

如果通過咗,該煨囉,睬瘟佢咩?省城嘅山頭咪只能藏衰拾壹嘅後浪——阿拾義哥拾生哥拾死哥濕柒哥?諗 deep 一啲,其實多一樣嘢柒出國際,都唔錯吖。知名度,邊有人會嫌高㗎,咪話我話啦!

◤ 
 長江後襠推前襠,
 輪住扑脆萬千哥。 ◢

閱讀我唔係路,理解又唔得,邏輯嘅嘢我就更加識條鐵。趁未使溶入家中,等我學返多少先得。我重以為只會有同字異音,原來重有同詞異見(sorry 手殘,係「異解」至啱),果然活到老學到老。=

語,唔止可以帶雙關,不過幾多關都好,只要係講嗰個能夠真心過到自己嗰關,先至係正解。

似足調佢個琴咁,調琴調新調調調調來調調妙。咁我瞓先,有農務需要喺夢中調理一下。  ⭓



CC BY-NC-ND 4.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!

logbook icon
根叔|gunshock⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.
  • 来自作者
  • 相关推荐
自以為詩 / Paltry Poetry
53 篇作品

我遇上摩羯

兔子|自以為詩