Vicky Teoh
Vicky Teoh

Vicky Teoh

新手去班參考 入門必試免費facial

話說好多人原來都未去過美院打班嘅,咁本身對打班做法或者療程一無所知,又驚去到俾人sell,又唔知冇效果,但係又好想試吓,我都曾經同你地一樣有呢種諗法,所以我想同大家share吓我自己嘅去班經歷俾大家,去做免費facial嘅感受,等大家了解多啲,亦都唔使怕去做果啲免費facial。


親身經歷 去斑免費facial

我以前其實皮膚好靚,白滑無斑,但係一踏入25歲之後啲色斑就慢慢跑晒出嚟,塊面有啲位置深色咗,有啲又淺色啲,膚色好唔均勻,睇落老咗好多;之後就開始搽去斑精華,食去斑supplement等等,當然效用唔係咁大啦。再轉一啲醫學啲嘅方法,就係去美容中心,咁就俾我search到呢間叫Perfect Medical嘅醫美中心,佢地推出咗皮秒去斑嘅免費facial俾人去試做。原來激光去斑係有分傳統激光同皮秒激光,佢地有兩種去斑嘅免費facial,一個係C6激光去斑免費facial,另一個係P9皮秒激光去斑免費facial。呢個免費facial有咩分別?就係傳統激光同皮秒激光嘅分別喇。要揀做邊個免費facial就要知呢個種激光有咩分別。


免費facial 傳統激光 VS 皮秒激光

免費facial傳統激光嘅速度係1奈秒即係0.000000001秒,用奈秒速度打斑,而免費facial皮秒激光速度係0.000000000001秒,用皮秒速度去打斑,即係比傳統激光快1000倍,所以免費facial皮秒激光去斑效果更快更好。而另一大重點係免費facial皮秒激光係完全唔痛、唔傷皮膚、無恢復期,打完即刻可以化妝返工,相反免費facial傳統激光以高熱原理,所以打傳統激光皮膚會傷、會紅腫、會覺得痛、結焦,起碼等1個星期先可以見人。免費facial皮秒激光仲可以打到更深層嘅色斑,好似荷爾蒙斑、頑固色斑同暗藏喺皮膚底層嘅未來斑,即係我地皮膚底層有勁多黑色素,當我地去到某個年紀就全部浮晒出嚟,所以我地都一定要清走晒呢啲色斑。


免費facial P9皮秒激光去斑 原理

點解免費facial皮秒激光唔痛,而免費facial傳統激光會好痛,因為免費facial P9皮秒激光速度極快,停留喺皮膚表面嘅時間極短,亦唔會好似傳統激光咁有熱傷害。免費facial P9皮秒激光係以光震波原理係將皮膚深層黑色素需碎,碎到好似粉麈咁微細,然後就透過身體正常嘅新陳代謝自然地排出體外,即係可以好徹底咁將我地表層同底嘅色斑都完全清走晒。


免費facial 真免費?  

我諗大家唔敢去試免費facial就係驚俾人撳住嚟搶或者鎖住你喺房狂sell,我而家話俾大家知實際情況,個免費facial就真係唔使俾錢嘅,如果你堅持做完免費facial就走嘅,佢都冇辦法。不過做完免費facial之後,美容顧問係會帶你到顧問房sell吓野嘅,呢個都好正常,佢會講噃啱啱做果個免費facial嘅詳細資料你知,呢個免費facial係幫你做咩、咩原理幫你、按照你皮膚狀況而決定需要做幾多次療程等等,咁佢都係好真誠咁講俾我知嘅,唔會令人有壓迫感,始終幫唔幫襯都係按你自己嘅需要,不過你去得試呢個免費facial,咁都係想自己變靚啲啫,咁試咗覺得好嘅價錢又合理,當然可以繼續做啦,但係如果你連試呢次免費facial都覺得鍾意,咁就唔使試啦,就係咁簡單,個決定權始終喺自己度嘛,所以想試免費facial嘅人,我絶對贊成,唔使驚,試咗先算。


免費facial P9皮秒激光去斑:LINK

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论