Vicky Teoh
Vicky Teoh

Vicky Teoh

新年做免費V面facial 超爽!

發現好野  免費V面facial

話說小妹喺拜年嘅時候去到親戚屋企坐,坐得耐就自然玩下手機架啦!咁就俾我無啦啦碌到個免費facial嘅廣告,有一個V面療程係免費唔使錢facial,呢個免費facial叫UVL Pro無針埋線療程,聲稱可以即時V面、擊退虎紋、踢走雙下巴咁話,見佢講到面係免費試做facial,咁我就預約咗,睇吓呢啲免費facial真係work唔work? 又係咪真係唔使錢先?


免費V面facial 估唔到效果係咁…

小妹本身塊面就有少少鬆同包包面,影相塊面再圓少少,所以見到呢個免費facial可以即時V面,梗係即刻心動啦,預約日子上到去,首先並唔係即刻做免費facial嘅,上到登記等咗一陣,美容顧問就帶咗我入顧問房做一個AI人工智能皮膚分析先,呢部機都幾勁,照晒我皮膚底層嘅問題,連我啲膠原層有幾厚有幾薄都見到晒,美容顧問喺做免費facial前幫我做呢個分析,係想知我而家皮膚嘅缺水情況、膠原流失嘅情況,從而去決定之後做呢個免費V面facial最佳嘅能量度數,或者之後仲需要做幾多之療程最好,好清咁同我講解同分析。喺免費facial嚟講,我覺得佢地都算係好用心,又專業,唔會因為你可能唔會俾錢而令服務質素變差。跟住就將我帶到去美容房,再同治療師交代我嘅情況,咁就正或開始做呢個免費facial喇。


免費facial 親身試後感

治療師開始幫我做呢個V面免費facial,先幫我做半邊面,用儀器頭從下巴底一路往上推拉,感覺到治療師特別喺下顎、虎紋、蘋果肌、額紋位置推上,過程中無特別唔舒服嘅感覺,只係喺下顎住同顴骨有啲冤,做完半邊面,治療師俾塊鏡我照照,嘩…真係不得了,成塊面好似戚咗上去咁,Jawline輪廓出晒嚟眼尾呀蘋果肌全部提升晒,唔做都唔知原來係可以變噃咁後生,睇落真係firm咗好多呀。呢個免費facial真係估唔到佢效果係咁誇張,真係講出嚟都未必信,你去試吓就知。之後當然治療師就幫我做埋呢個免費facial嘅另外果半邊面啦,左右都firm晒,雖然係免費facial,但係都真係做到即時V面,好勁。


免費V面facial  由肌底收緊 又彈又滑

免費facial UVL Pro無針埋線係一間叫Perfect Medical嘅美容中心推出的,聲稱能量深入肌底筋膜層,激活成個肌底膠原層,刺激膠原蛋白增生,喺肌底由內至外收緊鬆弛肌膚,為你嘅皮膚重建輪廓膚質,超越現有逆齡緊緻科技。呢個免費facial可以幫你輕輕鬆鬆重拾緊緻立體輪廓,回復年輕彈性肌膚。仲可以幫全面肌膚做到緊緻提升,擊退皺紋細紋、重建輪廓立體感、提升蘋果肌、減淡虎紋、木偶紋、即時拉起雙下巴、踢走包包面,成個人精神晒後生晒。


免費V面facial 係咪真係唔使錢?

呢個免費facial係真係一蚊都唔使俾嘅,不過佢當然有sell吓你買啦,如果效果咁好,而價錢又唔貴,咁係好值得買嘅,因為我親眼見到自己後生咗,所以我先同大家分享,當然我都建議大家真係去試一試先,反正唔使錢,見到有效果再決定。


免費facial UVL Pro 無針埋線療程:LINK

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论