天洛卡
天洛卡

Facebook:https://www.facebook.com/%E5%A4%A9%E6%B4%9B%E5%8D%A1-1844883209067528 Instagram: https://www.instagram.com/tinokapencilbox/

曖昧(愛情 / 粵語)

我哋繼續行,無傾偈。彼此之間唔會離行離迾,又唔會靠得好埋;有嘢想講,又唔知點開口;會偷偷睄對方嘅表情,又驚對方發現……係咪我諗多咗?我哋似乎曖昧緊。


「諗緊咩?」我偷偷睄咗身邊嘅阿晴一眼。


「無乜嘢……」阿晴繼續耷低頭,望住腳尖行路:「突然喺街撞見你,覺得有啲開心……」


我窒咗窒。阿晴嘅表情唔多妥,分唔清係開心定唔開心。我自問平時氹人好叻,男女老嫩通殺。但係我呢一刻真係無信心氹到阿晴笑。


「你應該用好開心嘅語氣講:『突然喺街撞見你,我真係覺得好開心!』」我用輕鬆誇張口吻去挑剔阿晴表達方式上嘅小毛病——呢個係我常用嘅氹女仔方法。希望今次有用。


「你覺得我喺度扮開心?」阿晴突然停咗唔行,𩓥高頭望住我,個樣有啲傷心又有啲嬲,問我:「噉你見到我開唔開心?」


呢個問題,唔使諗都知要答「開心」,但係我偏偏猶豫咗兩秒,好認真咁去認清自己嘅感覺。


以為阿晴會嬲,點知佢忍唔住笑出嚟:「估唔到你真係會去諗。」


我完全反應唔到——每次同阿晴相處,我都會不知所措,完全俾佢帶住風向。


阿晴見我依然呆咗,笑得更加燦爛:「平時唔係講嘢好叻咩?做咩而家反應咁鈍?」


「你反應太快啫!」我逼自己收拾心情,扮無事。


我哋繼續行,無傾偈。彼此之間唔會離行離迾,又唔會靠得好埋;有嘢想講,又唔知點開口;會偷偷睄對方嘅表情,又驚對方發現……係咪我諗多咗?我哋似乎曖昧緊。


五年前,我同阿晴係同事。當年我已經出嚟社會工作咗幾年,阿晴就啱啱畢業。未熟嘅時候,佢又靜又斯文;熟咗之後,佢玩得好癲,成個小朋友咁。共事九個月之後,阿晴辭職,間唔中會跟大家一齊出嚟玩。不過隨住越嚟越多同事各散東西,大家無再見面,我亦都無咗見阿晴嘅藉口。老實講,我時不時會諗起阿晴,想約佢出嚟玩。但係一諗到無共同朋友在場,我就無勇氣拎起電話……


算啦。唔好再諗。諗幾多都無用。


嚟到分岔路口,我同阿晴要分別行去兩個唔同方向。


「第時結婚,記住派帖畀我。」阿晴已經廿七歲,不過講嘢仲係唔經大腦。


「第時先算啦!我連結唔結到婚都未知——我仲未有女朋友。」俾阿晴篤中死穴,我難免嬲嬲哋。


「有㗎!一定會有!我好有信心!」阿晴咪咪笑住講。如果換轉係其他人,我會認為對方講緊風涼話。不過喺我面前嘅人係阿晴。


「點解?」我唔明。


「因為你得人鍾意!」阿晴笑得好天真。


我唔知係咪自己諗多咗——我覺得阿晴係用一個好婉轉嘅方式同我講佢嘅心意……


「搵日再約!」阿晴向我揮揮手,準備轉身離開。


「好呀。」我唔知係咪自己諗多咗,亦都唔想繼續停留喺呢種狀態,唯有立即搞清楚:「就約聽日啦!」







CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论