甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《原來我真係鍾意d鎮仔嘅》

3 jul 2019, wed (Day 35 晴 Tulum -> Bacalar, Mexico)

諗住搭collectivo, 但佢地要2點或4點先有車去Bacalar, 咁我就決定係hostel hea到12點先check out。但依我估計, 其實行去centro搭車最多一個鐘, 不過預時間嚟講, 我鍾意預鬆多過緊 (旅行限定)。 所以12:30我就出左門口, 呢個時間真心最曬, 又要行嗰條爛路, 其實都幾甘。行下行下見有時間寛裕, 所以入去超士買左枝可樂, 嘆10分鐘冷氣先再出發(但大backpack留左係locker嗰邊唔比入)。


1:20pm已行到去collectivo站, 佢叫我等陣, 洗完車就ok, 但佢好好咁叫我將個袋放上車先, 真係好體貼。 我想講, 呢程車終點站其實係chetumal, 不過好少人搭, 所以行李都唔使放車尾。 我全程坐霸左兩個位(唔計行李), 冷氣又足, 我瞓左半程, 而佢嘅車費係180 peso, 比ado bus平左差不多100 peso ( ado bus 274 peso)。司機真係好好, 佢會特登落車開門比的老弱, 佢又會指我落車, 仲話比我知回程邊到搭, 太窩心了。 

之後去hostel, 唔錯喎, 雖然貴 (250 peso/night), 但大dorm都有露台, 又有個廳,仲有四個廁所沖涼房....而最重要係今日得我住。



放低野我就出去買野, 呢到無超巿, 得小型士多仔, 買左包nachos 同ariona西瓜汁, 之後再去另一間買左牛油果, 洋葱、蕃茄同lime諗住整nacho (total 82 peso), 點知經過的檔仔又食左兩件taco (雞同豬?) (24 peso total) , 所以返到去食左少少nacho已好飽, 所以決定留返明天先整牛油果醬nacho。

因為無所事事,我又去左參觀個湖, 係幾靚, 但我見唔到250 peso的tour, 係咪講緊boat trip 咋? anyway, 明天先算, 但我好鍾意呢到, 好平靜好舒服, 如果hostel平的, 我想住多日囉。 


沖完涼後諗住睇星, 但唔見喎, 只聽到對面間hotel好似開緊party, 唔知今晚瞓唔瞓到呢!


已用:776 peso (500 peso debit card)

8 peso coke

180 peso bus

500 peso hostel (credit card)

33 taco and drink

49 drink and avocado and lime and tomato and onion

6 peso 1蕉 +2 guayaba

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论