犢爸
犢爸

分身Acc,唔創作,紀錄真實心情同諗法。

病中孩子考驗母愛韌性

(编辑过)
一周內經歷了多次家庭衝突和醫療事故,老婆與兒子不斷發生矛盾,兒子反抗拒絕吃藥,老婆情緒崩潰。外婆看護時不慎摔傷需要入院,兒子也因發燒需要住院抽血。

老婆有三個大忌:唔守承諾、污糟、俾人屈。而每次個囝病既時候,阿囝都總係可以一次過將老婆三條底線都破壞曬。應承左睇五分鐘電視之後食藥,五分鐘之後當然反口啦⋯⋯有痰唔咳出黎吞返入肚,有鼻水都吸返入去,抹完鼻涕既紙巾唔丢垃圾筒,周圍放,甚至懾係自己床邊枕頭邊⋯⋯覺得咩都係人哋錯,借病發難。自己起身玩到極肚餓時先同人講,講完都冇半分鐘已經瘋狂係咪催,又話人特登唔俾野佢食⋯⋯

上星期二扭親腳有一日病假

當晚個囝開始燒上40度。其實係好無奈,因為已經預視到之後世界大戰既發生,卻亦只能眼白白咁睇住自己既預視成真。佢哋兩個之間,我實在覺得自己連針都插唔入。不過宜家已經叫做好左,因為我都唔叫完全冇野做到。多左個好中意湊熱鬧既妹妹之後,當大戰開始醖釀時,我既任務就係帶個囡走入房,免得會出現阿哥遷怒阿妹,出手打人,再進一步引爆我或者老婆情緒既事。或者至少幫仲未肯帶口罩既妹妹,避開哥哥既病毒攻擊。

星期三

外婆咁啱放假黎幫手睇住阿妹,老婆帶阿哥去睇醫生。期間因趕車係樓梯度跣左幾級,左腳拗柴,好彩佢冇腫而且行得到。阿哥都因為被老婆拖住而撞到同擦到隻小腿,老婆覆述當時阿哥既說話:

「我咪講左唔使咁急,慢慢行,如果你無漏低八達通返轉頭拎,我哋搭到個架lift就應該都會趕到架車。」

幾厲害呀,輕描淡寫咁就插你一刀。睇完醫生歸家食藥又出事,老婆send message過黎:「我好無助啊,我無一日有野做得好無野做得岩咁,我唔想再生存啦,我好辛苦啊……我好難過啊」

星期四朝,

老婆都開始發燒唔舒服。我心諗今次實瀨野,果然十一點幾收到老婆電話。一掃過去接聽,馬上係嚎哭既聲音,間中重覆住「可唔可以救下我……我好辛苦……點解應承左人既野又唔做……咁睇醫生做咩……」我完全回應唔到,只能夠係電話隔離聽住。突然,電話收左線,我打開屋企個CAM想望下咩情況,點知廳果部冇開機,只能夠由房果部聽到聲老婆繼續喊緊。

隔左一陣,我再收到老婆電話:「不如你報警告我虐兒……或者你帶走佢……」我知道佢既承受能力已經極限。其實我知道老婆係想我請假返去幫佢,但老實講我今年既年假得返5日,已經買曬機票聖誕去旅行(果度要留3日假),再減去結婚周年紀念,就得返1日。呢珍貴的1日假,真係唔到最後都唔想輕易用的皇牌。

結果我聯絡左教會,講左個情況,佢地話可以幫我睇住個囝幾個鐘。我就趁lunch time飛的返屋企接囝,送去教會,再返公司,等老婆係屋企對少一個先,放工後再去教會接返個囝。期間,教會既傳道人仲幫我成功氹到個囝食左兩次藥。不過佢地都有提醒,如果阿囝每次藥力過左之後都返燒上39、40度,再加佢唔肯食藥既話,想穩陣啲就去醫院度驗吓。

不過我諗,係個囝本身驚醫院既情況下,要帶到佢入去其實都唔容易。屋企同醫院之間又唔係近,強行夾佢我都冇力夾到咁長既距離。加埋阿囝實牙實齒咁應承教會傳道人,返到屋企之後會食藥。所以都係維持一個觀望態度。

接個囝之前,由老婆口中了解吓今朝發生過既對話。老婆話今日佢叫過阿囝走。之後阿囝就回應佢我都唔要再同媽媽住埋一間屋,話媽媽好曳,成日鬧佢,又整痛佢,所以佢唔鍾意媽媽,唔想返呢個屋企,以後唔見都得……

接到個囝之後,我問阿囝返唔返屋企。果然,佢搖頭。再問原因,佢話係媽媽叫佢唔好返呢個屋企,佢驚就算返到去,媽媽都唔俾佢入門口。我問佢,咁如果我開門俾你呢?跟住阿囝就話返屋企,仲話就算媽媽幾惡,佢都鍾意媽媽,會返屋企……

所以佢地兩個都係衝突既當下,衝口而出……

終於捱到星期六,

係我阿爸阿媽幫手湊兩個孫既日子。心諗終於可以休息,點知佢地接走兩個細唔夠一個鐘,阿媽就打黎話整親隻手,湊唔到兩個,叫我接返其中一個先。當我心入面仲抱怨緊既,老婆好敏銳咁覺得件事唔簡單,自己打電話過去再了解,先知係跌到時手腕落地,仲痛到喊,而且跌倒既原因似乎係同個囝有關。馬上吩咐我去接囝或陪阿媽去睇醫生。

結果我去到阿媽度,咁啱個囝開始返燒。就問阿囝,不如一齊同嫲嫲入醫院。入院一check,嫲嫲手腕骨裂,要拉手、駁骨、打石膏。個囝要留院、抽血。兩個都痛到喊。

後尾老婆都黎左醫院,跟住個囝,我就跟住嫲嫲。老婆覆述抽血過程:

「佢要比人五花大綁咁抽血……真係有野綁住,佢喊晒……一開始就要綁,以防佢一郁就大件事……大人都尚且要好大意志,小朋友好明顯未有呢個意志……所以姑娘個啲叫我行去門口到,唔比我睇,我用玻璃睇佢個樣勁驚,我都喊。」

除左「唉…」,我都唔識點樣反應……

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论