Betty Leong
Betty Leong

Betty Leong

修身堂 ULTRA 360超頻溶脂塑形 V.S. Perfect Medical S6 溶脂修形療程,邊部減肥機可K.O.中央肥胖?

10個有9個女仔, 一生都係到為減肥而「奮戰」,無論減咗幾多磅都好,都仲係會一路減落去,就算減肥到去理想身型,又會諗方法keep住唔好肥返,真係諗起都覺得辛苦!可能好多人都會覺得,女仔減肥都係「愛靚唔愛命」,為咗瘦個幾磅就幾日都唔食野,但係我想講嘅係,唔係所有人減肥都係為咗瘦,好似我咁,就係想健康D!


我由細到大都係一個肥妹仔嚟,尤其是肚腩位,細個有個大肚腩就係咁被人話得意,到咗青春期想減肚腩,就被人話係baby fat,遲D就會自己消失,到咗成年後個大肚腩都「健在」,就知道呢個係「真.肚腩」!


近幾年試過好多減肚腩嘅方法,首先梗係有做運動啦,離唔開做Sit-up、平板支撐、跑步個D,但往往都係做咗一排就冇恆心繼續做落去,之後就會慢慢肥返……可能你又會話:咁節食囉!食少啲實瘦啦!係,我知,唔食咁多野梗係瘦架,我都有試過節食、食代餐,但一停咗,食返正餐,體重又會升返上去……


之後有朋友介紹我去做機減肥,佢介紹我去自己做開間「修身堂」,修身堂應該都冇咩人未聽過,因為佢地之前幫明星減肥都好出名,我朋友就話係個度做咗一排減肥療程,佢話好Work,成功減咗廿幾磅,佢話見我有興趣做機減肥,可以Refer我去試吓,咁我見有人介紹,又好似信得過咁,於是就去試吓~


由於有朋友refer我去修身堂,所以我都唔係太過擔心,我個朋友話:上得去美容院,仲要做減肥機,就一定預咗比人sell啦!……咁我又未試過去美容院減肥,我個朋友又咁有經驗,咁當然信佢啦……


我朋友介紹我做嘅,就係修身堂嘅ULTRA 360超頻溶脂塑形,我個朋友話做療程個陣,治療師會拎住個探頭係減肥位置到逐格打,有少少好似打緊HIFU咁樣,佢話之前多數做一次就扣10/12格左右,睇吓個日個治療程會唔會打上胃腩……咁市面好多美容院都會扣格仔,就咁聽落都幾正常……


去到修身堂舖頭,一開始都幾正常,都會check身形、體脂,之後就會講吓我有咩問題,點解會有咁大個肚腩,同埋修身堂有咩方法、有咩療程岩我做,講咗半個鐘左右,修身堂個顧問就sell我join一個50次減肥機療程,總數係接近$30,000!可能你會話,$30,000有50次,圍起嚟都係$600左右一次,其實都唔算太貴姐……但係我就覺得如果個減肥療程冇用、冇效,減唔到肥,咁咪白白嘥咗$30,000!


同埋當時修身堂個顧問同我講,除咗做ULTRA 360超頻溶脂塑形療程之外,最好join埋見西醫同營養師嘅plan,咁先可以確保減肥療程有用……之但係西醫+營養師個到另外又要差唔多$20,000,仲未計要跟營養師個減肥餐單,要買D咩食材之類……個到都應該唔少錢啦……而家我連部機係咩樣都未望到,就要先俾至少$50,000,我就真係覺得好肉赤囉……


可能個顧問見「氹」我唔到,於是終於肯俾我試吓做ULTRA 360超頻溶脂塑形,話可以等我試做完ULTRA 360超頻溶脂塑形再考慮……咁做ULTRA 360超頻溶脂塑形個過程其實就好簡單,簡單到我懷疑係咪因為我唔肯買package,所以個治療師係hea住做……入到房,修身堂個治療師叫我拉高件衫,佢用酒精抹咗幾下,同埋搽咗gel,就拎起個部ULTRA 360超頻溶脂塑形嘅探頭打落我D皮膚到……好快咁打咗4,5下,跟住就話做完了,我完全係-.-,結果就一舊雲咁被帶走lu……


咁可想而知,打得個幾吓又點會見到咩效果呀,本身諗住有舊客refer會Service好少少,點知都係當水魚咁劏……我試做完ULTRA 360超頻溶脂塑形,修身堂嘅顧問又繼續sell我,可能見我唔想買咁多次療程,於是佢話可以買住20次先,就大約$15,000,加埋營養師服務就$20,000多D,咁呢個價錢又唔算太過份,本來我個budget都係咁上下,所以最後都係簽咗單……


之後就大約一個月去做一次修身堂ULTRA 360超頻溶脂塑形,本身期望係做完7,8次都會有少少效果見到,但做曬10幾次之後,個肚腩都冇明顯扁到,最多都係減咗1cm咁大把……本來修身堂個顧問見我覺得個效果唔係咁滿意,就叫我join埋見西醫,個效果會更明顯,但我又唔想又嘥多筆錢,於是做曬20次ULTRA 360超頻溶脂塑形療程之後,就冇再繼續join lu……


係修身堂做機減肥嘅體驗唔係話好好,但都唔算太差,不過減肚腩個效果就真係見唔到囉-.-我做咗幾次,都唔覺得個肚腩有細到,感覺就只有嘥錢……個肚腩依然都仲好頑固咁存在係到……


當做機減肥都唔Work,咁仲咩方法可以減肥?就係試第二間美容院(笑)!其實係修身堂做到一半次數個陣,我都已經諗住做埋淨低D次數之後,就轉第二間美容院試吓,唔Work就係唔Work,勉強冇幸福……個時我上Facebook睇到Perfect Medical推出咗一個S6溶脂修形療程,廣告講得好似好Work咁,真係令我好心動!


見到Perfect Medical S6溶脂修形療程仲有得免費體驗,真係好吸引!於是我上網登記咗去試一次,睇吓效果好唔好,先再決定做唔做落去……


之後上去Perfect Medical試做S6溶脂修形療程,成個過程都好令人舒服,唔會有一種令人好尷尬嘅感覺,因為所有人都有得自己獨立一間房做療程,完全唔洗擔心被人眼望望~Perfect Medical嘅顧問先同我check體脂,之後就同我分析吓有肚腩嘅原因,除咗天生之外,原來身體嘅代謝循環差,都會好影響脂肪積聚,令脂肪累積係肚腩位置,就會好容易有個大肚腩……


不過Perfect Medical嘅顧問同我解釋,S6溶脂修形療程可以增加返身體嘅血液循環,令脂肪酸加快排出體外,唔止可以令原本體內嘅脂肪排走,仲可以預防新嘅脂肪形成,所以就算間中食多咗,或者做少咗運動,都唔怕體重會即刻上升返!


本來我聽講S6溶脂修形療程係激光溶脂嘅一種,以為會有少少痛,點知做落,原來一啲都唔會痛!仲幾舒服添!過程中會有幾部好似手板咁大嘅機器,綁住係個肚腩位,之後就會feel到少少暖暖地,唔會痛、唔會唔舒服,大約30分鐘之後,就會有Perfect Medical嘅治療師拎走D機,同埋幫我用個部機按摩吓個肚腩,好似吸吓吸吓咁,大約5分鐘左右,跟住就完成曬成個S6溶脂修形療程啦~


做完S6溶脂修形療程之後,最大感覺係個肚腩摸落冇咁「實的的」,同埋望落扁咗少少,Perfect Medical嘅顧問有同我講,過多一星期左右,等新陳代謝排出返脂肪酸,個肚腩就會再瘦D~之後我keep住每日都會度吓腰圍,係冇特別節食、做運動嘅情況吓,個肚腩都瘦咗1cm!


之前又唔食野、又要瘋狂做運動,先至瘦得個少少,而家攤係到好似做spa咁大約半個鐘,就可以減走1cm嘅肚腩!Perfect Medical呢個S6溶脂修形療程嘅效果真係幾Work!令我好有興趣繼續做落去,係咪真係可以成功減走個大肚腩,就睇呢舖啦!


雖然我講到S6溶脂修形療程效果好好,但係大家千祈唔好以為好貴,或者要成幾萬蚊,先做得幾次……當日我試做完之後,Perfect Medical嘅顧問就同我講,而家join 10次S6溶脂修形療程,總數只要$1,888!$2,000都唔洗,就有10次減肥療程,圍返起都係百幾蚊做一次,只係一餐飯嘅價錢,就可以逐少逐少咁減走個大肚腩,真係好抵做!


如果你睇完我嘅分享,都想試吓做Perfect Medical嘅S6溶脂修形療程,大家都可以試吓網上登記佢地個免費體驗!一係一蚊都唔洗,就可以試做一次full set S6溶脂修形療程~我呢D有咗廿幾年大肚腩嘅人都減到,你地都一定得!


免費體驗:Perfect Medical S6 溶脂修形療程

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论