Betty Leong
Betty Leong

Betty Leong

德善堂中醫去暗瘡療程 V.S. Perfect Medical 暗瘡分手療程 邊個先係最Work去暗瘡方法?

中醫去暗瘡其實一直都有一派支持者,成功靠中醫搞掂暗瘡既人會覺得睇中醫好有用,但係如果睇極中醫都搞唔掂痘痘既人,自然就會覺得中醫冇料到......好坦白講,我自己都算中立既,對於中醫去唔去到暗瘡,我就冇咩特別意見,始終中醫學說源遠流長,一定有佢既道理,如果冇用,都只係可能個中醫唔夾,或者用錯方法......


點解我會咁講?梗係因為我都有試過睇中醫去暗瘡啦~雖然個次既經驗唔算太差,不過最後我都係轉咗用其他方法搞搞啲暗瘡,但係一路都見好多人對中醫去暗瘡有好多疑問,所以我都決定係到分享少少當時我睇中醫去暗瘡既經驗比大家......


當時我係去咗德善堂中醫睇暗瘡問題,德善堂都算係幾有規模既一間「醫療中心」,因為除咗睇中醫之外,佢地都仲有做生髮同facial服務,都幾全面架~咁個時我主要想睇暗瘡,所以就揀咗中醫個part……


去德善堂中醫睇暗瘡,我就係試做佢地個限時優惠既,total $599,就包一次問診、美顏針灸、1盒排毒丸,其實唔算平,一定貴過自己出去搵中醫睇,但我本身又冇睇開既中醫,所以都唔介意比貴少少,去間有啲規模既中醫中心試吓......


去到德善堂中醫,一開始都係登記填表咁樣,填返少少個人資料就坐低等,點知一等就不得了,等咗大半個鐘先至有得入去見中醫,聽啲姑娘講,好似前一個客遲到......咁就白等咗45分鐘......


入到去中醫房,個中醫冇咩點講野,一坐低就把脈、睇面色、叫我伸脷檢查......睇咗5分鐘,德善堂個中醫就話我係身體濕熱嚴重,要去濕氣,啲暗瘡先唔再生......其實佢講既中醫理論我都唔多明,咁佢係中醫專業,我唯有信佢......


之後佢幫我做美顏針灸,大部分落針位都唔太痛,但有幾個位真係痠痛到我叫出聲......未試過針灸既話,一嚟就針面其實都幾恐怖,所以我全程都係合埋眼,望唔到支針就冇咁驚.....落完針要等20分鐘先出得針,可以當係休息一吓~出完針之後,德善堂個中醫再比咗盒排毒丸我,同我講點食,然後就走得......


去德善堂中醫醫暗瘡成個過程大約30分鐘,真係等多過做......咁睇得1次、針灸得1次,我都睇唔到有咩即時效果,返去之後有食到一個禮拜排毒丸,但唔知係咪我「形住」,每日食完之後都會有少少肚瀉,冇食之後又冇事,所以我就冇再keep住食......


總結嚟講,呢一次去德善堂中醫醫暗瘡,其實唔算太差,我諗中醫呢啲真係要人夾人,可能我自己唔啱啦,而且我份人又冇咩恆心,一諗到要我每星期都去睇一次中醫去暗瘡,真係完全唔想去......


所以之後我都係揀咗第二種方法去暗瘡,就係試吓用醫美療程~我自己覺得醫美療程好似比較靠譜,全部都係用科學儀器,得唔得都好,都好快知結果~


有朋友介紹咗我去試吓Perfect Medical既暗瘡分手療程,本身聽到Perfect Medical都驚係咪黑店,好彩我朋友試過話Perfect Medical好好service,一啲都唔hard sell,我先安心上去~


第一次試做Perfect Medical既暗瘡分手療程係完全免費,上網登記就有得free trial,好方便~仲有得自選分店地點,我就揀咗旺角朗豪坊,貪佢附近多野食,哈哈!


上到去Perfect Medical,填完資料之後,等咗10分鐘,就有個職員過嚟帶我去做皮膚檢查,主要都係問吓皮膚狀況、平日點護膚、有咩生活習慣、想改善咩皮膚問題等等,呢到大約會傾15分鐘左右,放心唔hard sell的~


之後就過去治療房做暗瘡分手療程,基本動作洗咗面先會正式開始~暗瘡分手療程係用部儀器,係塊面到吸吓吸吓,有啲似aqua peel機咁樣,吸咗15分鐘,就會見到支水變到灰灰黑黑,原來係將皮膚底層啲污糟野吸曬出嚟!皮膚即時摸落都滑咗唔少~最後整多個補濕mask就搞掂!


係Perfect Medical做暗瘡分手療程,大約用咗半個鐘時間,雖然同係德善堂中醫做暗瘡療程差唔多,但係即時睇到塊面退咗紅,同埋乾爽咗好多,皮膚摸上去都平滑咗~


我多口問咗Perfect Medical啲治療師,暗瘡分手療程有冇package,佢地就話而家新客買,$1,888就可以有10次暗瘡分手療程!聽到呢個價錢,真心覺得幾抵,平時買吓護膚品都係返度,所以我就join咗10次~


跟住個2個月,我都keep住一個星期去一次Perfect Medical做暗瘡分手療程,每次做完都會覺得皮膚爽曬,唔再痴笠笠!皮膚出油都出少咗,而家可以出完街、戴足全日口罩,都只係用紙巾印一兩下就搞掂,冇再好似之前咁爆油!


最重要係啲暗瘡都出少咗,停咗冇再爆痘,而家係仲有少量痘痘未凋謝,不過都已去到尾聲~我諗做埋淨低個幾次Perfect Medical暗瘡分手療程,都應該可以回復皮光肉滑~


如果你都想快快手手搞掂啲暗瘡,真心推薦你試吓Perfect Medical暗瘡分手療程,我用咗2個月就K.O.痘痘!而家網上登記,仲可以免費試做一次添,快啲試吓啦!


免費體驗 Perfect Medical 暗瘡分手療程

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论