Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha50


不喜勿看-愛情暗黑文。


皮皮係一個暖男,淨係暖妳一個,ak呢?中央空調?焚化爐?定係wifi呢?妳好攰,咁多年,攰了。妳唔知幾時開始冇咗自己,什至開始怀疑自己係咪有情緒病

,妳決定要揾返自己,終於返到屋企,妳開門。


「妳做乜嘢唔聽我電話呢?點解皮皮會聽咗妳電話?」ak一見妳返佢就一輪咀問。


「點解要答你?我去邊洗唔洗你批准。」妳應成咗皮皮要搵返自己,於是妳爆seed。


「我係妳男朋友,點解唔可以問?」


「夠啦!江𤒹生。」妳大叫。


「你地琴晚做過乜?係咪上咗床?」ak黑面爆返妳seed。


妳依然冇答佢。


「我問妳呀!聽唔撚到咩?」 ak大大聲問妳。


邊有人會諗到一個當紅偶像私底下係咁?

一個比千千萬萬生粉吹捧好令仔呀好型仔嘅男神係咁?

Ak大男人妳可以忍,收收埋埋既地下情,妳忍。

佢平時出去逢場作興,妳忍,妳扮唔知,但係一次又一次,妳已經好攰。


「妳唔撚答我,即係係啦!妳唔撚答我,屌你老母!我自己打去問皮皮!」Ak極度唔冷靜。


「你同皮皮識咗咁多年,你唔清楚佢為人嘅咩?仲有點解你可以咁樣懷疑我?我會係依D女仔?」


「清楚呀,就係好撚清楚,佢咁撚多年一直中意妳,直至而家仲想溝妳,有機會佢仲唔乖人之危?我一直知佢中意妳,到而家都係,當年佢想同妳表白,佢知我想追妳,佢先放棄,咁妳話上床有乜咁出奇?咁好機會,有得食會唔會唔撚食呀?」ak講完發脾氣扔件嬲落地望住妳。


「你真係好過份,個個係你兄弟,你可以咁樣睇佢?又話自己重兄弟,你真係令我好失望,仲有我同你拍拖咁多年,你咁唔了解我?你問完到我問,食得唔好哂個個會唔會係你?江𤒹生。」妳大大聲寸返ak。


Ak冇諗過妳會大返佢轉頭,殺佢一個措手不及。


「你係咪有第二個女人?」妳拎住條手鏈仲有個符問。


「我問你呀,答我啦!」


「冇,我冇。」ak死唔認。


「我問你呀係唔係有第二個女人呀?」妳扔咗條链同符落地。


Ak冇諗過妳會爆佢seed,佢完全唔知點處理妳。


「都話冇咯!點解妳係都要屈我?」ak死唔認!


屌!男人強項!


「我屈你?」妳望實ak。


「你想我點?而家我問梗妳係咪同皮皮上床。」Ak死唔認仲要屈返妳轉头。


「我屈你?」


「依D咩泥嫁?江𤒹生!」妳大大聲問ak。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论