Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha49


妳訓得好好,唔使再擔驚受怕,好耐冇試過瞓得咁好啦已經,你擘大眼仍然挨住皮皮,見到皮皮仲瞓緊,皮皮真係令妳好暖,於是妳選擇繼續扮瞓,你繼續Q皮皮挨落佢膊頭訓。


瞓多一陣妳同皮皮都醒咗。


「妳洗唔洗訓多陣?琴晚飲咗酒。」皮皮好自然掂一掂妳額頭,佢係出自關心,佢怕妳頭痛。


「我ok啦!」妳放開Q住皮皮嘅手,離開皮皮懷抱。


妳起身去洗個面,順便睇吓個電話,妳知老闆一定搵妳,心諗仆街啦今日返到去。


一陣返到屋企一定六國大封相。


「琴晚Ak揾過妳,我幫妳聽咗,我唔想佢影響到妳心情。」


「我知㗎啦!我會自己處理!」


妳一開手機,痴撚線,200幾個wtsapp,百幾個未接來電。


「皮皮,你一陣有冇嘢做有冇job?」


「我冇呀今日!」


「我返去處理完要處理嘅嘢打比你。」


「使唔使陪妳呀?」


「唔使啦!呢啲始終我哋兩個人嘅事,唔想拉埋你落水影響你哋兄弟情。」


A K啲死人性格一定唔會咁輕易了結件事啦!自己條女喎,同第二個男人過夜喎,仲要自己兄弟!


「妳記得打俾我!我等妳電話。」


「我會㗎喇!」妳去廁所洗個面,之後就返去面對妳要面對嘅事。


「皮皮!多謝你。」妳開門走。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论