Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha17


點解會中意妳?咁就真係要由識妳果日講起。


妳同Ak同時諗返大家相識經過,一切睇相。


….


一切由跳舞開始。

雖然妳係一個跳舞白痴,但係個陣妳好中意去studio睇皮皮跳舞,如果個陣唔係江𤒹生嘅出現,大概妳同皮皮已經係一pair。

今日妳如常去studio 睇皮皮跳舞,冇啦啦有條友著住件黑色背心,仲要有紋身,帶住條項鏈,個頭gel到賴型咁,以為自己好令仔又寸寸貢咁行入泥。


「hi bro 我遲咗!」

妳望佢並唔係因為佢令仔,而係佢身上個浸mk 味。

「下次再晏唔比你join!」皮皮開玩笑。

「最多今晚我嘅!」

「咁呀!要食好d啦!」

「跳完先諗啦!」

妳如常咁為皮皮拍片,皮皮跳舞真係好charm,完全冇留意隔離條友,跳咗一陣,大家都攰攰地就休息一陣。


妳拎住支水打算比皮皮,點知依D友一手就拎咗

「啱啦!好口渴!」

「喂!你咁都得?」

Ak望住妳,心諗點解跳舞會有女仔唔化妝,又唔會打扮到好sexy?

「妳係dancer?」Ak好奇

「佢係我好朋友!唔識跳舞架,佢叫xxx,佢叫anson呀!」皮皮忽現出現而且親切地介紹我地認識。

「唔識跳舞咁係到做乜?」ak繼續寸77。

「你真係好多野問,我係到要唔要入紙向你申請?」

「交朋友梗要了解吓,有錯咩?咁一定係暗戀皮皮啦!」Ak一向係進取形。

「皮皮呀!冇乜野,我走先,條片一陣sd返比你。」妳完全冇視Ak,心諗得鬼閒同你交朋友。

「咁快走?我地一陣一切食飯呀!一切啦!」皮皮溫溫柔柔問妳。

「係囉!反正妳今晚都係要食飯架啦!」Ak又答咀,事實係Ak好想了解依個女仔。

妳為咗皮皮,答應咗依個要求。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论