Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha10


成個演唱會好快去到謝幕


「香港加油!香港樂壇加油!」


「約定大家更大嘅地方見!大家好!我哋係mirror!」


全埸尖叫….


演唱會完美结束。


妳拎住張後台証,入後台,因為實在忍唔到沈殷怡所作所為。


入到去見到好多dancer 啦鏡仔屋企人,女朋友,朋友,有圈外嘅,有圈內嘅係到影相,妳好想見Ak同佢影相,不過佢似乎忙碌梗同cherona 右雨個D影合照,Shirley又企喺Ak 隔離。


「喂,做咩唔過去?」有人拍一拍妳

皮皮同妳同一個方向望住ak 個邊。


「皮皮!」原來係皮皮拍妳。


「咁多人,行過去?」妳個樣寫住唔係掛你玩我啊嘅表情。


「好朋友影相有咩問題!」皮皮拖咗妳過去!


「喂!」妳半拖咁不情願比皮皮拉過去!


「妳咁樣企喺到係冇用架,行過去啦!」


「不如我地自拍啊!皮皮!」妳真係唔想行過去,唯有擺出一副細佬女撤嬌樣,出絕招,只有係皮皮面前先做到依個自己。


「真係唔去?」皮皮唔放心再問妳


「唔去啦!」妳一副行咗過去又點嘅様,ak 又唔可以比人知妳係女朋友。


「咁好啦!我揸機啦!一陣又話自己面大!」皮皮佢真係好好,完全了解女仔嘅需要。


「我仲拎咗即影即有相機啊!」妳拎出泥fing

同皮皮影完手機又影即影即有,皮皮一直陪住妳,皮皮怕妳悶啦,佢不斷分享咗好多佢演唱會嘅嘢比妳知,依幾日嘅趣事,辛苦嘅,開心嘅,又或者作為好朋友更多想比小小安全感妳,妳叫皮皮唔駛理妳啦,但佢笑笑口話自己冇朋友喎。Ak 掛住同朋友影相,始終唔發現妳嘅存在,唉,皮皮,如果江畢生有你一半咁好就好啦,不過咁細心就唔係江畢生啦!


Ak 影完一輪,好多friend同dance都散band,得返鏡仔們係到收拾行裝。

Ak 而家先意識到妳嘅存在,佢行過嚟。

「入咗嚟啊?」


「呃,我同皮皮吹水呀嘛!」妳是但作咗個理由。


「老闆,你係咪唔中意我咁做啊?」ak小小黑面。


「知我唔中意,咁妳又做?」Ak 大大聲問妳,佢之前係話過想妳入後台,不過係up 咋嘛,老闆嘅心情善變過女人。


「….」妳唔知答乜。


「你洗唔洗咁様,個個話曬係妳女朋友,妳掛住同班朋友玩都算啦!而家仲要話佢,係咪男人啊?我哋個個都有同佢影相,你呢?」皮皮有D燥,因為今次佢覺得自己兄弟太過份。


「點解妳唔問咗我先?我係妳男朋友,有乜唔同我商量先?自己一個走入嚟。」Ak冇正面回答皮皮,自我模式又啟動。


「唔想係到嘈,有乜返屋企講。」老闆一手就想拖走妳。


鏡仔望咗過嚟,姜濤過嚟拉走妳,比冷靜嘅lokman阻止咗!


「夠啦!江𤒹生!」妳大大聲尖叫fing 開老闆對手。


人同人之間磁埸嘅影響好奇怪,因為皮皮係身邊,妳先敢於做自己。


「你想我點,我就嚟忍到痴晒線,你講!」

「你答我答我答我!」妳好似痴咗失控咁係咁搖Ak!

「呀!」妳大叫,聲音之大,花姐即刻嚟睇吓咩事,妳好似失控咁坐喺地下狂喊,ak 完全唔知點樣應對,佢末見過妳咁,從來未見過,一直以來,妳係佢面前都偽裝好好!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论