Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha3.


收咗線之後,妳繼續整理屋企,作為老闆寵愛嘅女人,妳有權利同義務去幫老闆打理一切,妳陷返入回憶之中,所有事就好似琴曰發生一樣;


「我可以點做啊?江𤒹生。」妳同時用手Q住ak,挨住佢膊頭,其實妳問依條問題並唔係想佢比到任何答案妳,只係比返小小面佢,扮吓小女生等佢型吓,先交返個波比佢。


凌晨嘅淺水灣顯得特別靜,妳問完依句之後更加幽靜,除咗海浪聲,風聲,得返妳同老闆彼此嘅呼吸聲,平時好多嘢講,又衝動嘅老闆,一下子都唔知可以講咩回應妳;ak keep住黑面,若有所思突然用手一手將妳拉入佢懷抱,將妳個頭放係自己心口。


「聽唔聽到?」

「乜嘢?」

「聽真D!」ak再一次用強大嘅臂灣將妳抱得更實。

妳靜咗,ak嘅懷抱太有安全感,之前對於佢同shirley嘅懷疑,自卑感,彷彿一掃而空。

「嗯。」

係心跳,老闆嘅心跳聲,ak抱妳抱得更緊,想透過依個擁抱同自己嘅心掃走妳嘅不安。

「蠢。」ak微微一笑,一邊met你面珠,妳嘟起個咀啤住佢。

「以後唔准飲酒。」佢又嚟啦,上一秒溫柔深情,一時霸道專制,點解自己會愛上依一個咁飄忽嘅男人?

「你唔准一個wtsapp都冇,就算忙,點都要比一句wtsapp我。」其實妳完全唔介意佢一工作就遺忘妳,但!係!自!少!要!知!道!佢!身!在!何!方!作為女朋友依個要求一D都唔過分啫。

「妳知唔知女仔飲酒好危險架?仲要去酒吧!仲要著吊帶裙,有咩事蝕底比人點算?又唔係唔知自己酒量差。」老闆完全當妳說話冇到,佢對於妳去飲酒一事,仍然帶點不滿。


「你唔准咁多唔准。」妳推開咗老闆,行開咗,冇正面答覆佢,同依種男仔一切,就係要咁,唔可以太聽話,太聽話佢就覺得食硬妳,唔會珍惜,適當時候要醒水比下台階比面佢,有時又要扮吓小女生等佢滿足大男人心態,唔係點成為佢最牽掛的一個女子?


「喂!」老闆追住妳,妳終於拎返主導權。

「細個返學老師冇教妳要答人問題咩,冇禮貌。」ak啤住妳。

「有口話人冇口話自己。」妳扮鬼臉。

「咁我係唔中意自己女人比人睇蝕曬,有咩唔啱?」ak唔明,咁妳係我江𤒹生女人,我緊張妳,好正常姐,妳只係可以屬於我,有錯咩?

「我唔愛妳,都唔會管住妳啦!」ak一副我攰冇妳咁好氣,唔想再玩落去嘅樣。

「咁我要唔要著羽翁出街啊?」

「中意乜都唔著都得架,不過只係可以係我面前。」ak露出壞男孩奸笑。


-明知愛 這種男孩子 也許只能如此 

但我會成為你最牽掛的一個女子

朝朝暮暮讓你猜想如何馴服我 

若果親手抱住 或者不必如此-

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论