Perfect Medical i-genius眼袋槍 VS Oasis 膠原電眼槍邊個最好?1次就已經可以改善眼袋!

Sherlyn Chung
·
·
IPFS
·

一直都有大眼袋問題,由細到大都試過好多唔同既眼霜、眼精華之類,不但認真效果麻麻地,用極都好似無咩效果咁,到左而家呢個中女既歲數,已經唔想再浪費錢同時間去等下產品有無效果,不如去試下做treatment效果更加快靚正!


Oasis 膠原電眼槍大公司,多分店,試做完效果係點?


我都有聽過坊間有好多唔同既眼部療程,特別係眼袋槍,聽顬聽得多啦,但真係未嘗試過,所以第一間我就簡左Oasis!Oasis相信大家都有聽過啦,就算係平時無做開facial既女仔,都一定係街見過佢地banner,有大大個Joey!請得起天后,感覺上呢間公司好勁咁呀~


Oasis有好多唔同既療程,減肥又有、增肌又有、瘦臉都有,而佢地既膠原電眼槍痕程,我有一個朋友做完之後都有話有效果,黑眼圈明顯淡化左!見到佢呢個真實效果之後,我都決定要要去試下Oasis 膠原電眼槍呢個療程!


係Oasis網站研究左一下佢地既資料,膠原電眼槍係採用網狀式磁頻(MP)2,同埋磁力脈衝能量(PEMF)既技術(完全唔知係咩xdd),高能量滲入眼底15mm既皮膚層,而多極射頻既能量就可以刺激到眼周皮膚既血液循環,與此同時激活眼底生更多既膠原蛋白增生。


聽落去就好似幾勁啦,不過第一次試做就要比$388,同埋要比$100訂金,呢個試做價來講都唔算平,同埋又有d咁既要求,bk完唔去都分分鐘無左$100,又有少少唔flexible囉~所以我都考慮左一陣間,不過見我朋友做完之後效果幾好,咁我覺得都係一試無妨既…抱住有少少不安又期待既感覺,我就登記左呢個療程了…


講返我當日上到去體驗既感受啦!Oasis既好處係佢係大公司,咁變左我可以選擇好多唔同既分店,最近我既就有沙田,多分店變左真係好方便唔同既人去做!


不過一上到去Oasis試做既時候,我就唔知係咪因為佢地公司太紅太受歡迎,我係lobby等左好耐都無人得閑理我,成30分鐘先有人叫我入房。而入到去試做既時候,治療師成個人都好急好快,仲有少少黑黑地面…幫我落妝同清潔眼睛既時候,都有少少大力,真係幾痛…


其實做機個時既feel,大約就好似做緊一個熱力按摩咁,好似spa咁幾舒服,不過我都未來得切好好享受既時候,大約做左5分鐘,治療師就已經同我講話做完…


well…跟住Oasis員工就好似趕鴨仔咁趕我走,話有下一個booking要等住入來之類。Oasis優點係的確唔hardsell,但唔好係我都比左錢真金白銀做療程,而佢地咁hea我覺得自己倒錢落海咁囉…


做完療程既個一晚,望鏡我對眼又真係firm左,無咁水腫,好似黑眼圈都細左好多咁,但效果真係得個一晚囉,第二日就打回原型…個黑眼圈一樣都係咁大…


Perfect Medical i-genius眼袋槍極多廣告,網上評價係咪真?


因為第一間試做完效果麻麻地,咁我都會想再試下其他既美容公司,咁先有對比架啦,今次我就無再信朋友啦,反而係自己係網上度search下眼袋槍,結果就彈左Perfect Medical i-genius眼袋槍出來,我見到PM係一間大型上市既美容集團,而且亦都有唔少既素人好評。


咁我都有仔細咁望過唔同人既意見,我見唔少人又真係做完療程之後,post埋d前後對比圖出來,做完之後又真係望落對眼大又大精靈,真係無眼紋同黑眼圈!而最打動到我既係,原來Perfect Medical係有得免費體驗,姐係第一次做係完全唔洗錢,之後試到適合自己先再比錢買都得!


其實成個登記過程好簡單,大約5分鐘就已經填好資料,同埋人地體驗,係唔洗比按金架囉~就咁約好時間上去做就得啦!令人覺得好sweet既係,係上去做療程既前一日,Perfect Medical既員工仲會打電話提醒我,佢地員工成個語氣都勁nice勁有禮貌!


咁當日我上到去體驗既過程係點呢?一入到去staff知道我係上來試做療程之後,都唔洗5分鐘已經幫我登記完叫我入得房啦!跟住有個顧問好pro咁坐係度,好似朋友咁同我閑話家常,問下我平時點樣護理皮膚,同埋原來仲會同我做一個好詳細既皮膚分析,了解反我眼袋、黑眼圈係屬於咩類型。唔講唔知,原來我既皮膚係屬於血氣循環極差既類型,因為咁我既眼部皮膚先會望落好暗啞又無咩光澤,加埋血氣循環差d水分就會積埋積埋係眼度,變左個千年大眼袋…


而Perfect Medical i-genius眼袋槍就運用左超聲波震動以及單極射頻,再配以眼部專用探頭,能量就可以直達到眼部膠原底層,刺激眼部周邊的皮膚膠原蛋白增生,有效改善眼袋、眼紋同黑眼圈等多種既眼部問題。


成個諮詢過程,顧問都好pro,對我既問題有問必答,而且勁有耐性,比我感覺好好!當然都有講下呢個療程package價係點,不過絕對唔係sell,反而顧問都叫我試清楚再考慮都得!


後續Perfect Medical治療師知道我係第一次上來,所以都勁有耐性,慢慢同我講解每個step,仲間唔中同我講下野分解注意力,等我唔洗咁緊張!治療師先同我清潔皮膚,跟住就係眼周塗上保護性既jelly,然後先用個眼部專用既探頭係我眼周度loop下loop下,真係舒服到我有幾下差少少就訓著左!


做完療程之後,治療師都有比塊鏡我望下,真係做完個黑眼圈淡左,而且眼袋細左好多!而且呢個效果真係keep到!係我試做完之後個個星期,效果都完全無反彈,對眼keep得都好精靈有神!


總括來講我自己都幾推薦Perfect Medical ,如果大家都有興趣既話,不妨親自去試下,而家Perfect Medical都仲做緊免費體驗既優惠,點入去入面連結就可以有得試做架啦!


免費體驗:Perfect Medical i-genius眼袋槍

CC BY-NC-ND 4.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!