擊退千年黑眼圈!New Beauty i-genius眼袋槍療程 vs RC Beauty膠原BB眼部療程

Eunice Khoo
·
·
IPFS
·

相信每個女仔都試過因為唔夠訓而有黑眼圈、眼袋既情況,我自從出左來做野之後,因為公司成日ot,反到屋企又唔想咁早訓想me time,結果就惡性循環,晚晚都1、2點先訓教,但與此同時就變左眼袋、黑眼圈勁大,試過係條街比人叫我做姨姨…what??個下真係睛天霹靂,先發現自己唔可以再咁樣落去,唔可以比自己再咁樣變殘落去,於是我就開始研究有d咩療程可以改善到眼袋同黑眼圈既情況!


我發現市面上有好多種唔同既眼部療程可以選擇,既然試過好多唔同既眼霜、眼精華都無咩效果,咁不如就嘗試下呢d眼部療程啦!


RC Beauty膠原BB眼部療程效果點樣?


原本有朋友係RC Beauty 入面做緊treatment,所以我自己都對呢間美容中心幾有興趣,最正係佢既地址係mk,好適合係附近返工既人,就算收之後先過去做療程,都唔會好趕時間,加埋我見朋友做左幾年,皮膚質素keep住幾穩定,無點爛面,又無聽佢講過會sell,所以我都有興趣跟住佢一齊去試下RC Beauty好唔好。


成日都聽人講眼袋槍好勁咁,我自己都有d興趣想試下。RC Beauty膠原BB眼部療程係運用左TherMatrix採用膠原重生網狀射頻技術,能量可以深層加熱眼周底層的皮膚,熱能可以刺激眼底膠原蛋白增生,令到眼周皮膚回復彈性水潤,同時熱力都可以改善到血液循環,有效減淡黑眼圈。


我見到佢係網站有得即時登記,一click入去就即時可以同JC Beauty既員工對話,好快就有人幫我約好左時間。雖然佢第一次體驗已經要成$480,以facial來講都唔算話特別平既,但由於有朋友做過,我自己就覺得一試無妨!


不過登記完之後,都幾令我失望,原因係一上到去位於旺角分店之後,入面同員工同whatsapp入面好唔同,聽到我去試做,都要我等左好耐,就咁呆坐係lobby成大半個鐘,完全無人招呼我,等到蚊都訓…懷疑人生Zzzz


終於等到有顧問叫我入房,但係一坐底佢就不停話我黑眼圈好勁,單做膠原BB療程係無用,sell我買一個更加貴既療程,個下已經覺得伏,我個朋友又同我講唔會點sell,都唔知係咪呃我。咁當然唔會屈服,原先已經比左$400幾試做都唔算平,仲要sell我加錢??


見我黑面個顧問都無繼續講落去,不過就不停強調:「你做膠原BB眼部療程效果都麻麻架啦!」


唔知係咪因為sell唔到我,後續做療程個part,治療師都heahea地,勁求其咁,用一個唔知咩探頭,係我眼周皮膚度loop下loop下咁,感覺係熱熱地,但又好快大約5分鐘已經同我講做完,感覺上都幾隨便,大拿拿我都比左成幾舊水出來,5分鐘就做完機會唔會太快呀?而且成個過程都無點同我解釋過呢個療程原理係點,比錢買難受既感覺真係好差…


至於RC Beauty膠原BB眼部療程後續既效果係點樣,我想講做完之後,我既黑眼圈係完全無改善過…而眼袋都一樣咁腫,認真係零效果!


另一間,New Beauty i-genius眼袋槍療程效果又點樣呢?



因為太唔憤氣,咁我就打算再做另一個療程試下係咪真係可以去到眼袋,之後我去試左網上評價好好既New Beauty i-genius眼袋槍療程。


點解會簡左呢間去試做?原因都好簡單,有上一次倒錢落海既經歷之後,我都想簡一間有得免費試做既美容公司,而New Beauty真係好好,第一次係有得免費體驗,姐係試到適合自己,之後先比錢都係可以既!同時之間網上有唔少既人,都話New Beauty既療程真係幾有效,同時我又見到有好多實際既前後對比圖可以望到,我見網上好多人做完療程之後,個黑眼圈真係細左好多,唔會再話望落好無精神咁!


於是我再係網上研究一下i-genius眼袋槍療程既原理係咩,原來係用超聲波震動同埋單極射頻既技術,配合返眼部專利探頭,就可以深層加熱眼周皮膚,促進血液循循,同時刺激膠原蛋白增生,有效改善黑眼圈、眼袋同眼紋。


而New Beauty i-genius眼袋槍療程成個登記過程都好簡單,講緊係網上寫少少個人資料,唔洗5分鐘就已經搞掂!之後好快就人專人打電話比我,同我double confirm個booking,真係好有效率!


其實之後成個體驗流程我都覺得好流暢,感覺幾好。一上到New Beauty位於旺角既分店,入面既員工知道我係上來試做,唔洗5分鐘已經幫我處理好成個登記過程,跟手就叫我入得房,係呢個時間就係金錢既世界,呢一點,讚呀!


New Beauty顧問先好似fd咁同我傾計,了解下我平時係點樣護理皮膚,有咩生活習慣特別差,同埋最想改善d咩眼部問題。最估唔到一個免費體驗,係會有埋詳細既皮膚分析做返,顧問用一部機係我眼周loop下loop下,,即時check到皮膚緊緻度、含水量,而顧問話我最大問題,其實就係皮膚底層氣血循環差,先搞到廢物塞住左係肌底,無它辦法排出,久而久之就會變成黑眼圈同眼袋。



成個諮詢過程New Beauty顧問都好nice,有問有答,比我既感覺好好,而且唔會話好hardsell,反而係根據返個人情況比建議我!


至於治療師又係比我感覺好好,知道我係第一次上來試做,所以好細心咁同我講解成個流程係點,先幫我徹底咁清潔成塊面既皮膚同埋落妝,跟住就用一部望落好pro既機器探頭,開始係我眼周度碌下碌下,過程係有少少暖暖地既,唔會話好熱,但好似做緊一個眼部Spa咁架,有幾下我都差少少訓著左添!


完成完療程之後,New Beauty治療師即時比塊鏡比我,叫我望下有咩分別,又真係做完無咁腫,連消失好耐既雙眼皮都重現返!!做完所有治療之後,New Beauty員工仲好溫柔咁提醒我之後有咩皮膚護理既注意事項添呀!


原先都擔心過免費體驗會唔會就無好野呢?但估唔到做完療程之後一個星期,效果都keep到,對眼唔洗點化妝,望落都幾精神,連同事都問我最返去邊做facial,話想跟我一齊去!New Beauty i-genius眼袋槍療程效果真係好好!我之後都應該會反去再做多幾次!


而家New Beauty仲有免費體驗既網上限定體驗,如果各位靚靚同我一樣,唔想再塗好多眼霜又貴又我用既話,不妨去試做下New Beauty i-genius眼袋槍療程!

立即登記:免費體驗New Beauty i-genius眼袋槍療程

CC BY-NC-ND 2.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!