[MV] 비트썸원 X 시온(Sion) - HYDE (Prod. 손유지)翻譯,但由chatgpt校稿

Meew
·
·
IPFS
·



Professor Hyde

海德醫生

Won‘t you overtake my heart

你是否會支配我的心

Don‘t wanna hide

不想再躲藏

No more my darkest desires

不想再隱藏內心黑暗的渴望

The TV screen makes me smile

電視螢幕使我面露微笑

Although I‘m burning inside

盡管內心備受煎熬

Professor Hyde

海德醫生

Won‘t you show your face?

你會露出真面目嗎?

Oh mystic mirror do you recognize me

喔魔鏡,你是否還認得我?

I changed a lot all my friends

我變了許多,所有朋友

turned back on me

漸行漸遠

They say you aren’t who we used to believe

他們說你不再是我們所認識的那人

You are a green eyed monster

made of your greed

你是由貪婪所構成的,斑斕綠眼怪物

Theres a venom in my system.

我的內心有毒液

That keeps on killin my wisdom

不斷摧毀我的理智

To not be somebody else just me

不再成為別人,只做自己

It’s a venom called addiction

一種名為上癮的毒液

To money fame and possession

對金錢權力的控制迷戀著迷

It demolishes identity

它摧毀了原本建立的身分

Too many CCTVs

有太多監控攝像頭

The Public eye so strictly

公眾視線如此嚴苛

The good boy complex a chain on me

好孩子情結是束縛我的枷鎖

Professor Hyde

海德醫生

Won‘t you overtake my heart

你是否會佔據我的心

Don‘t wanna hide

不想再隱藏

No more my darkest desires

不想再掩蓋內心深處的渴望

The TV screen makes me smile

電視螢幕使我露出微笑

Although I‘m burning inside

盡管內心飽受折磨

Professor Hyde

海德醫生

Won‘t you show your face?

你是否會顯現你的面容?

I don‘t see myself

我對自己感到陌生

A puppet in a shelf

如同在架子上的魁儡

Am I ready to sell? Will you disuse me.

我是否要出賣自己?你將棄我而去嗎?

I dont feel myself

我對自己感到麻木

And so I hurt myself

所以我傷害自己

Oh Professor Hyde will you come save me?

喔海德醫生,你會來拯救我嗎?

Professor Hyde

海德醫生

Won‘t you overtake my heart

你是否會奪取我的心靈?

Don‘t wanna hide

不想再躲藏

No more my darkest desires

不想再壓抑內心黑暗的渴望

The TV screen makes me smile

電視螢幕使我面露笑容

Although I‘m burning inside

盡管我內心崩潰燃燒交加

Professor Hyde

海德醫生

Won‘t you show your face?

你會出現嗎?

CC BY-NC-ND 4.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!

Meew目前的目標是達到百萬字數
  • 来自作者
  • 相关推荐

紅與藍(小說沒完成)

自責抑或是自負

隨筆