whatsthematter
whatsthematter

其實唔知自己人生幾時先去番一條線...

哎~ 又過了火位了.. 咁多口為他人考慮做咩呢? 哎...

其實唔知自己人生幾時先去番一條線... 點解咁講呢?? 因為我人生的確滿messy,看唔見一個自己可行可延續的出路。睇唔到自己有邊條路可以行既,而自己又舒服、安心、穩定下來。幸好我另一半真係好穩定。

有時翻摷自己D文件,好多唔同的野,但因為唔知邊D對將來搵工有用,所以好多曾經接觸過的野都唔去扔。搬屋時清咗D,但依D好混亂。好似電腦/手機/USB裡面的files, bookmark, 雖然有分categotories, 但好多都係溝埋一齊,又冇乜閒情日智逐一處理... 有時買落的書又未處理,自己又keep著接觸新的野了,與時並進,又或者知道新的領域個人踏實D。有D貼近生活發生的野你又冇可能唔去知.. 變咗有D要長期practice的野又擺埋一邊,而且又未有自律性去學...

其實我冇諗著人生係咁樣架.. 只不過,我真係遭遇很多不測,自己為生活所迫,同自己不擅詞令,我一D都唔好勝︿結果就版人恰被人搵笨,身邊其實又冇個好人喎.. 有難時,都係冷漠對待,又或是耳邊風up你幾句之類。冇先天資源,自己又唔係特別聰慧,我冇咩由細立志要做咩。

跟著由細到大得閒都要打吓依D抒發文去緩解一下自己內心。但我冇乜興趣打商業文,再加上際遇冇機會接觸比我了解適唔適合啦.. 我自己冇特別嚮往做編輯,我估人工亦好低,兼顧應該唔只一樣野?!?!

所以,就係咁.. D野執得到就執啦...

察實我挺後悔離開咗XXXX之後經歷過的日子.. 其實係最關鍵事業有冇所成的日子。但係呢~ 人心叵測... 我可以話,重情真係唔係一件好事。做人有情係一個孽。我好多人生挫折都係因情而起。更遺憾的是,依樣野唔係話戒就戒得到。哎... 唔敢諗..

如果個時,關鍵時刻,有高人指點迷津,又或者際遇好,遇到有良心的人.. 讓我係選擇工作時有更多的考慮,好似為唔為到自己profo增值呀,眼界增值呀.. 而唔係死做爛做,渴望做著先咁樣。又或者有個人可以開口評估一下依份工可以點幫助你去搵下一份工,而自己應該尋找係咩位置的工。就算入唔到都好,去面試試下先啦,攞咗經驗先,向上擇的話,就唔會徘徊係底層.. 年輕及黃金個幾年,被有心人擺弄咗.... 有時命運就係咁... 一直都唔係好好命水。

其實好命既, 邊會好似我咁,咁多野愁.. 跟著仲要係度打字抒發.............................................

而家都係,做自己可以做的事。能力範圍之內,自己有興趣了解的都可以去了解。我而家走的係建立興趣&嗜好。但都好老實講,貼身的野又豈可唔關注呢?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论