whatsthematter
whatsthematter

今日星期二,但係已經好累好累.....

今日星期二,但係已經好累好累..... 唔知依個QS捱唔捱得著... 講真,我係覺得自己讀唔到成個course, 雖然我都幾curious嚟緊學的野實際上點操作之類,但係要我差唔多日日朝早咁早起身番學,又課室好悶,我依個年紀,真係唔係幾頂得順.... HK真係愈變愈惡劣,所有對人實施的管制&措施... 做人難,做我更艱難..... 其實我都唔知自己會唔會繼續讀埋落去,但我覺得我無啦啦唔讀,我會miss一個阿SIR. 因為我仲未問他好多我都有興趣想知日本個方面的問題。最好有機會問晒所有我內心好奇的野,我先至唔學。但講真,我搬到馬X山個邊,仲起得早,我都唔知有冇心情問&吸收課題。我覺得真係玩死D學生&老師,點解要5.5天呢? 老師辛苦,學生又辛苦。好好休息都唔得。

不過讀就係想多了解事物,而唔洗太勾心鬥角。職場上的HK人太勾心鬥角了,下下都禁著嚟打,同埋識吓新的人,知吓新的事物,咁解啫~ 如果單純對著我先生、"家人",先生的話都唔係吓吓得閒陪你啦,"家人"又唔會有咩事都好心幫你協助你啦,他們仲好多野收埋唔話你知OR他們根本都唔知,要由你話比他們知。所以識吓新的人,又一齊上咁多個月,其實都真係唔容易~ 不過HK人又邊會珍惜大家相處過的日子丫~ 有時信HK人一成,到期時他就恨恨反咬你一啖。好多野估你唔到~ 說到底,他們就係自私。更乞人憎的係,偽善。

咁多個老師之中,SO FAR最中意MR. B啦~ 外型最試正又把聲最好聽,不過唔知除了口罩他係咩樣呢~ 近望其實冇咁靚仔不過~ 份人斯斯文文禮禮貌貌舒舒服服係幾討喜,同埋我真係好想8掛吓日本職場D野,仲有咁岩他又做過漏水個D野,他又welcome同學仔搵他等等。雖然我唔會特別想識他,但係的確我而家面對的野他又咁岩hi到,所以印象點都會良好既~ 不過我口UP話到時邀請他睇吓屋其實都隨便講,因為我都大機會搬過去之後就準時唔到番來,如果一夠quota我就應該被學校要求退學。又或者我真係太累頂唔到落去etc... 我唔會為咗某D人死頂番學啦.... 我都係睇自己狀態。他D堂五月中度就完,之後應該可能冇。anyway~

話說我都唔怕講我自己以前被陳瀚洋玩過感情,自己suffer咗好多野,所以話我個人其實好冇自信,到之後以為自己事事順利的時候,又一野所有野都跌入谷底。其實我都算有做過援交既,好多野都迫於無奈.... 你估以為靚女活得咁好咩????? 靚女其實係HK suffer仲多~ 一來唔會有男人真誠去幫你,二來受同儕排斥等等。我屋企又冇人錫我,個時傻更更以為係愛,其實就係利用你。好多時D野你冇好高騖遠,但世途險惡,衰野冥冥中選著你,你都走唔甩........... 總之,做我好難啦..........

人生好累又無助............ 你見擺檔個攤野,一分一毫符合某個類別拎補助金的資格都冇,你就知幾衰喇......... 做藝術創作者又唔當你依個類別,與康民處有簽約又唔當你係依個組別,但又影響生意&人流,政府覺得自己咩都冇責任既,跟著又其實私相授授,資助都唔會資助你們依D小市民。法國馬卡龍當選咗喇,依個ibanker我估都剩係兵賺錢&貪得無厭,年少氣盛,睇個樣都市市儈儈,唔方好人得去邊。法國人民又覺得好唔好?! 以前被條法國女恰過,我都唔想再提起。我只係幾佩服法國個種真正革命&喂喂喂精神,大家只係打工,同事間邊會老笠大家,緊係一齊要脅老闆OR唔賣clients帳啦~! 邊似HK人,吓吓以權壓細,拎著枝令毛當令箭,正一垃圾,廢柴!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论